MISLITE DA SU LJUBAZNE, A ZAPRAVO VAS POTCENJUJU Evo koji skriveni motiv stoji iza stjuardesinog pozdrava prilikom ulaska u avion
Pozdravljanje stjuardesa na vratima je deo rituala kada ulazite u avion - kažete "zdravo" i zatim se nespretno krećete niz prolaz čekajući da se drugi putnici smeste kako biste stigli do svog sedišta.
Ali za posadu, sve se to dešava iz razloga koji je različit od pukog pristojnog ponašanja.
Dok nas pozdravljaju, stjuardese zapravo tajno pamte naša lica ako ispunjavamo određene kriterijume.
Da, dok stojite u svojim najboljim udobnim aerodromskim trenerkama ili sa torbom punom odeće za tri dana, posada vas suštinski procenjuje.
Šef kabine Dujgu Eren Tojsa iz "Turkish Airlines-a" objasnio je za "Travel + Leisure" da kada pozdravljaju putnike u avionu, "oni takođe analiziraju brojne važne faktore koji mogu doprineti iskustvu tokom leta".
Nervozan, ranjivi ili koristan putnik?
Ovo rade jer se pripremaju za svaku situaciju.
-Identifikuju putnike koji bi mogli da budu od pomoći u hitnim slučajevima," objasnio je Tojsa, "kao i putnike kojima bi možda bila potrebna dodatna pomoć u hitnim situacijama, kao što su starije osobe ili povređeni- tvrdi Tojsa.
Dakle, kada ulazite u avion, posada diskretno posmatra kako bi utvrdila da li ste nervozan putnik, ranjivi ili samo veoma korisni kada stvari krenu po zlu.
Iskusna stjuardesa Džanis Bridžer takođe je objasnila na Quori kriterijume koje koristi kada dočekuje putnike na letu.
Evo ko je važan "resurs"
Ona obično obrati pažnju na ljude kojima bi bila potrebna pomoć, kao i na one koji bi mogli da pomognu u hitnoj situaciji.
- Ako vidim nekoga ko je mišićav, snažan, fizički spreman, pamtim njegovo/njeno lice i mentalno beležim gde sedi - napisala je Bridžer, a prenosi Lad Bible.
- Smrtram tu osobu resursom za mene. U slučaju napada na letu ili na mene, ovo su moji 'ljudi za pomoć'. Ako situacija izgleda kao da bi mogla da se razvije, privatno i diskretno pitam jednu od tih osoba da li bi bili voljni da nam pomognu ako bude potrebno- napisala je ona.
Takođe je objasnila kako pokušava da sazna da li su neki putnici "zaposleni u avio-kompaniji" jer su oni "resurs" za nju.
- Oni znaju kako da reše situacije jednako dobro kao i ja, i obučeni su da odmah postanu deo 'tima', uklapajući se odmah ako bude potrebno. Oni su neprocenjiv resurs za mene i volim da znam ko su i gde sede - objasnila je.
Dakle, bolje počnite da vežbate pre vašeg sledećeg leta ako se nadate da ćete biti procenjeni kao potencijalni heroj.
(Blic)
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)