taksi
Foto: Shutterstock/Shutterstock

Neprijatna iskustva vezana za cene usluga prevoza, čini se, postaju svakodnevica onima koji se dobro ne informišu pre nego što sednu u taksi.

A nova neprijatnost desila se Engleskinji, sa adresom u Gracu u Hrvatskoj, kada je u kasnim noćnim satima u ponedeljak taksijem putovala od svog mesta do zagrebačkog aerodroma i za tu vožnju morala da plati papreno!

Naime, ona je prvobitno iz Graca autobusom stigla na zagrebačku autobusku stanicu, pa se taksijem uputila na aerodrom, gde ju je čekao let za Brisel.

Za 13 km platila 101 evro

Svoju situaciju ispričala je prijateljici Hrvatici, koja je potom njenu priču podelila sa tamošnjim medijima.

"Na autobuskoj stanici obratila se taksisti koji se tamo zatekao. Upitala ga je za cenu vožnje do aerodroma, na šta je on kratko odgovorio da će to izračunati taksimetar. Nije ni slutila šta će se dogoditi pa je samo sela u vozilo bez dodatnih pitanja. Kad su stigli na aerodrom u 2:15, ispostavio joj je račun sa cenom koja ju je šokirala - čak 101 evro za vožnju od trinaest kilometara", ispričala je prijateljica i dodala šta se potom događalo:

"Bila je u čudu kad je na internet aplikaciji izračunala kako je za navedenu vožnju uobičajena cena oko 40 evra. Tražila je zatim podatke od taksiste, međutim on se razljutio, bio je jako agresivan. Bila je u strahu te je žurila na let pa mu je platila koliko je tražio. Sve je kasnije prijavila policiji, no oni su joj rekli kako ne mogu ništa učiniti jer je taksimetar bio uključen te je ionako dobila račun."

"To više nije moja firma"

Hrvatski portal "Dnevnik" kome se Hrvatica najpre obratila pokušao je da stupi u kontakt sa čelnicima prevozničke firme koja je navedena na računu ispostavljenom spomenutoj strankinji. Kako ne postoji internet stranica te firme, do kontakta su pokušali da dođu preko poslovnih stranica... A nakon što smo okrenuli navedeni broj telefona, dobili smo sledeći odgovor:

"To više nije moja firma, prodao sam je, ali valjda još nisu promenili podatke na internet stranicama."

Pokušali su da saznaju ime i kontakt novog vlasnika, međutim ponovo su naleteli na zid:

"Ne sećam se kako se on zove, a nemam ni njegov broj...", rekla je osoba s druge strane telefona.

Čitateljka koja je dojavila ovaj slučaj razočarana je što se u medijima svako malo može čitati o sličnim neprijatnim iskustvima. Stoga bi se korisnici taksi-prevoza pre pristanka na vožnju trebali dobro informisati o tome koliko dotični vozač odnosno prevoznička firma naplaćuju prevoz.

To je jedini način da vas ne zatekne račun sa iznosom od kojeg - boli glava.

(Dnevnik)

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading