baka
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Belgijanka Veronika (68) je nedavno naišla na neočekivane probleme, iako nije bila kriva za njih. Sve je počelo krajem aprila kada nije mogla da plati parking karticom.

Otišla je u svoju banku, ING de Stockel, da razjasni problem, piše RTL.be.

Na šalteru su joj rekli da je već deset dana u sistemu registrovana kao mrtva! Isprva je bila iznenađena, ali je situaciju doživela smešnom i rekla: "Imate živog mrtvaca pred sobom".

Međutim, problem nije brzo rešen. Iako je imala dokumenta, to nije bilo dovoljno da banka veruje da je živa. Sutradan je donela dokument iz opštine koji potvrđuje da je živa, ali je njen račun ostao blokiran.

banka

Shutterstock

 

Deset dana je svakodnevno dolazila u banku, ali problem nije mogla da reši.

Računi su pristizali, a ona nije mogla da podigne svoj novac. Srećom, imala je nešto gotovine kod kuće i drugi račun s kojeg je mogla da uzima novac.

Posle deset dana, njen račun je konačno odblokiran, a postupak je trajao samo tri minuta.

Banka je priznala da su ovakvi slučajevi izuzetno retki. Obaveštenja o smrti obično dolaze od nadležnih institucija, notara ili članova porodice.

Iako imaju niz mera za sprečavanje grešaka, poput dvostruke provere, greške se ipak mogu desiti.

Nakon što banka primi vest o smrti korisnika, računi se odmah blokiraju.

Portparolka Febelfina, belgijske federacije finansijskog sektora, rekla je da su ove mere razumne jer štite naslednike od neovlaštenog podizanja novca pre nego što se reši ostavina.

(telegraf.rs

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading