aaa
Foto: Printscreen/Foto: Printscreen

Učenik je pronašao rupu u zakonu i vrlo precizno odgovorio na pitanje koje mu je postavila učiteljica. Iako je zadatak bio formulisan na nezgodan način, njegov odgovor je pokazao da je duboko razumeo problematiku i da je sposoban da razmišlja van ustaljenih okvira.

Učiteljica, koja je u potrazi za kreativnim rešenjima i sposobnošću učenika da analizira i interpretira zadatke, bila je prijatno iznenađena. Njen cilj je bio da izazove učenike da razmišljaju kritički, a ovaj učenik je to uradio na način koji je nadmašio njena očekivanja. Njegov odgovor nije samo ispravio grešku u zadatku, već je pokazao i njegovu sposobnost da razmišlja samostalno.

aaa

Foto: Printscreen

 

Ova situacija je otvorila diskusiju u razredu o važnosti razumevanja problema pre nego što se pređe na rešavanje. Učiteljica je iskoristila priliku da naglasi koliko je važno postavljati pitanja i analizirati situacije, čak i kada se čine komplikovanim ili nejasnim. Učenici su počeli da shvataju da matematički problemi mogu imati više aspekata i da je kreativno razmišljanje često ključno za pronalaženje rešenja.

Ovaj trenutak je postao inspiracija za ostale učenike da se ne plaše da istražuju i preispituju zadatke, što je dovelo do većeg angažovanja i diskusije u razredu. Učiteljica je bila zadovoljna što je stvorila okruženje u kojem se ceni kritičko razmišljanje i kreativnost, što je dugoročno ključno za njihovo obrazovanje.

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading