dojave
Facebook printscreen
Superliga

Promo

Superliga, Foto: Promo

Domaća fudbalska liga nije baš na idealnom glasu u poslednjih par decenija, optužbe za nameštanje su česte, pa se vođeni tim stanjem duha pojavljuju često i ljudi koji bi da iskoriste datu situaciju.

Sve su češće Fejsbuk stranice čiji se naziv završava sa "tips" (dojave), a oni snalažljiviji i preko telefona daju svoje predloge i ponude.

Internet je ovih dana preplavljen slikama poruka jednog takvog "operativca", koji za ne baš malu cenu nudi usluge dojavljivanja rezultata Superlige.

"Dobijam nameštene utakmice iz naše Superlige. Plaćanje se vrši nakon prolaska. Cena jedne dojave je 130-200 evra, a kvote su uvek preko 2.00. Samo ozbiljni igrači", glasi njegova reklama. 

ŠTA?! KAKO?! Serena Vilijams na svečanost obukla haljinu koja malo otkriva, ali kada su prisutni pogledali DOLE imali su šta i da vide (FOTO)

Nije baš jeftino, ali svaka cena ima svog kupca. Nema sumnje da je uspeo da namami mnoge kladioničare...