KK Crvena zvezda
Alo/Marko Metlaš
Štark Arena

Marko Metlaš

Štark Arena, Foto: Marko Metlaš

Sve svoje aktivnosti, a njih je bila izuzetno mnogo i u ovoj sezoni, kao i u prošlosti, klub je prezentirao kroz posebne akcije, ali i standardno kroz sve svoje kanale komunikacije i zvanične platforme kluba.

Crvena zvezda je još jedno priznanje dobila i kroz činjenicu da je odlukom Evrolige klub finalista takmičenja za najbolju košarkašku marketing strategiju u Evropi, u konkurenciji svih ekipa učesnika Evrolige i Evrokupa u sezoni 2019/20.

 

Crvena zvezda je tokom cele takmičarske sezone 2019-2020 razvijala i nadograđivala koncept i idejno rešenje pod nazivom “Together We Stand, Together We Can”, koji je kulminaciju doživeo na proslavi 75. rođendana Crvene zvezde. Osim akcije “klub 100”, KK Crvena zvezda početkom marta je u sklopu obeležavanja velikog jubileja kluba imao još mnogo akcija koje su naišle na izvanredan odziv javnosti i celokupne evroligaške zajednice.Tu su naravno, i mnogobrojne akcije kluba koje su pratile ne samo seniorski tim tokom cele sezone, humanitarne akcije, učešće u društveno-odgovornim programima, akciji Evrolige “One Team”…

Pored crveno-belih u konkurenciji za sam vrh i osvajanje nagrade “EuroLeague Marketing Award” su još klubovi: Alba, Efes, Fenerbahče, CSKA, Valensija i Žalgiris.

Krajem juna sledi glasanje između svih ekipa učesnika, a početkom jula i zvanično proglašenje pobednika.

PROČITAJTE JOŠ: