Crvena zvezda dobila veliko priznanje od Evrolige


Marko Metlaš
Sve svoje aktivnosti, a njih je bila izuzetno mnogo i u ovoj sezoni, kao i u prošlosti, klub je prezentirao kroz posebne akcije, ali i standardno kroz sve svoje kanale komunikacije i zvanične platforme kluba.
Crvena zvezda je još jedno priznanje dobila i kroz činjenicu da je odlukom Evrolige klub finalista takmičenja za najbolju košarkašku marketing strategiju u Evropi, u konkurenciji svih ekipa učesnika Evrolige i Evrokupa u sezoni 2019/20.

KK Crvena zvezda
Pogledaj galeriju

KK Crvena zvezda
Pogledaj galeriju

KK Crvena zvezda
Pogledaj galeriju

kk crvena zvezda
Pogledaj galeriju

KK Crvena zvezda
Pogledaj galeriju

KK Crvena zvezda
Pogledaj galeriju

KK Crvena zvezda
Pogledaj galeriju
Crvena zvezda je tokom cele takmičarske sezone 2019-2020 razvijala i nadograđivala koncept i idejno rešenje pod nazivom “Together We Stand, Together We Can”, koji je kulminaciju doživeo na proslavi 75. rođendana Crvene zvezde. Osim akcije “klub 100”, KK Crvena zvezda početkom marta je u sklopu obeležavanja velikog jubileja kluba imao još mnogo akcija koje su naišle na izvanredan odziv javnosti i celokupne evroligaške zajednice.Tu su naravno, i mnogobrojne akcije kluba koje su pratile ne samo seniorski tim tokom cele sezone, humanitarne akcije, učešće u društveno-odgovornim programima, akciji Evrolige “One Team”…
Pored crveno-belih u konkurenciji za sam vrh i osvajanje nagrade “EuroLeague Marketing Award” su još klubovi: Alba, Efes, Fenerbahče, CSKA, Valensija i Žalgiris.
Krajem juna sledi glasanje između svih ekipa učesnika, a početkom jula i zvanično proglašenje pobednika.
PROČITAJTE JOŠ: