Milica je doktorka za sreću!
Milica Kljajić, novinarka i doktor filoloških nauka, u potrazi za, kako kaže, poslom koji će je učiniti srećnom, otvorila je prvu agenciju u Srbiji za osmišljavanje i organizaciju iznenađenja.
Ukratko - bavi se usrećivanjem ljudi i pomaže im da na lep i neobičan način pokažu jedni drugima da im je stalo.
„Savršeno iznenađenje“ Milica je zakuvala pre nekoliko meseci. Ideja joj je bila da svim ljudima koji imaju manjka vremena ili ideja pomogne da osmisle kreativan poklon ili iznenađenje dragoj osobi.
Bilo da se radi o želji da se učini neki romantičan gest, obeleži važan datum na neobičan način, pruži izvinjenje ili je samo reč o potrebi da se dragoj osobi bez povoda priušti nešto neobično, Milica i njen kreativan tim su tu da osmisle poklon i iznenađenja koji će ostati uspomene za ceo život.
Činjenice
- Svaki naručilac iznenađenja popunjava detaljni upitnik od 30 pitanja
- Naručilac ne mora znati odgovore na sva pitanja iz upitnika
- Na osnovu odgovora naručilaca, kreativni tim priprema i dostavlja paket od četiri ili sedam originalnih darova
- Pre nego što se dostavi paket, svi pokloni se fotografišu naručiocu
- Naručilac ima pravo da izmeni poklon koji mu se ne dopada
- Svaki poklon u paketu je personalizovan
- Naručilac sam određuje budžet za poklone
Otkad zna za sebe, kaže, volela je i pravila za drage ljude iznenađenja, pa je tako usrećivanje i darivanje drugih iz hobija preraslo u biznis, koji se širi brže nego što je očekivala.
- Prvog dana kada smo lansirale posao, desio se i prvi klijent. Pozvao je i rekao da dolazi kod nas za 15 minuta. Želeo je da iznenadi jednu damu, za koju nije bio siguran da li će postati njegova devojka. Hteo je da joj napravi grandiozno iznenađenje, a imao je samo pet informacija o osobi koju želi da iznenadi - koje godišnje doba i kog muzičara voli, čega se plaši, kako se relaksira i šta su joj svakodnevne aktivnosti. Bio je to veliki izazov za nas, ali smo uspele da odgovorimo na njega - kaže Milica i dodaje da je suština celog procesa da ljudi shvate da se neko potrudio da za njih nešto lično napravi.
U početku su se, prema njenim rečima, za pomoć više javljali muškarci, a sada se pripadnici oba pola javljaju skoro jednako.
- Bila je nedavno jedna devojka koja je pitala: „Kako vi možete da osmislite nešto za nekoga koga ja poznajem bolje od vas?” E, pa u tome i jeste caka, jer mi tu osobu za koju se sprema iznenađenje sagledavamo novim očima i gledamo je prvi put, a neko ko je poznaje godinama najčešće je sputan ogromnom željom da je iznenadi i često vrlo zatvoren u pogledu na koji je sagledava - objašnjava Milica.
Ona napominje da iz njihove kreativne radionice nikada nije izašlo ništa što je čista industrija, već da je svaki poklon personalizovan. Tako su nedavno dve žene kojima su kolege s posla spremale iznenađenje povodom odlaska u penziju, između ostalog, dobile i teglicu sa 100 papirića šta bi tokom prvih 100 dana svoje penzije mogle da rade, a svaki papirić sa zadatkom bio je namenski pravljen na osnovu toga šta dame vole, čega se plaše, od čega beže.