Evo kako izgleda nova karta za prevoz: Otkrivamo sve detalje i pogodnosti koje dolaze uz nju (FOTO)
Foto: Alo.rs

Nova kartica za javni prevoz – "beogradska kartica" je od danas u prodaji, izjavio je sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević na današnjoj konferenciji za novinare održanoj u Starom dvoru.

On je precizirao da je trebalo da ova kartica bude realizovana u roku od šest meseci od potpisivanja ugovora, ali privatni partner "Kentkart" je išao korak unapred, te se već danas počelo sa prodajom novih "beogradskih kartica".

– "Beogradska kartica" sadrži neka važna obeležja Grada Beograda. Kartica će verovatno svake godine imati malo drugačije izdanje i o tome ćemo se dogovarati sa privatnim partnerom, a sugestije građana su uvek dobrodošle za neke od kartica koje ćemo dizajnirati u budućnosti. Ukoliko građani budu zainteresovani da dostave svoje predloge, oni će biti razmotreni – rekao je Vasiljević.

Naglasio je da su Beograd i gradska vlast u protekle četiri godine uložili znatna sredstva za unapređenje sistema javnog prevoza putnika, kako obnavljanjem voznog parka Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" tako i povećanjem plata vozača u tom preduzeću.

– Sekretarijat za javni prevoz je podigao nivo rada u smislu kontrole prevoznika. Realizaciju reda vožnje gradskog saobraćajnog prevoza podigli su sa 89 odsto na 96 odsto, što nije zabeleženo u poslednjih 20 godina. "Beogradska kartica" je multifunkcionalna i obezbediće značajne olakšice građanima Beograda. U narednom periodu ćemo se truditi da lepezu olakšica proširimo kako bi građani bili zainteresovani da koriste ove usluge. Postavili smo i reciklomate za skupljane otpada za reciklažu, koji će takođe omogućiti dopunu prevoznih kartica. Želja nam je da i u narednom periodu uvodimo nove savremene tehnologije i poboljšavamo kvalitet usluga kako bi građani bili bezbedniji, sigurniji i zadovoljniji – rekao je Vasiljević.

On je naglasio da je veoma važno da građani plaćaju prevoz.

Evo kako izgleda nova karta za prevoz: Otkrivamo sve detalje i pogodnosti koje dolaze uz nju (FOTO)

Alo

 

– Kada se poveća plaćanje prevoza, moći ćemo da kupimo značajan broj novih autobusa na godišnjem nivou i imaćemo vozni park koji neće biti stariji od prosečno tri, četiri ili pet godina. Sve je u uzročno-posledičnoj vezi. Koliko budemo uspeli da naplatimo prevoz, toliko će on biti kvalitetniji. Grad Beograd je uložio dosta i nastaviće sa ulaganjem, ali pozivam građane da plaćaju prevoz, jer nijedna usluga u gradu, državi i svetu se ne može koristiti, a da se ne plati – kazao je Vasiljević.

Direktor SRC "Tašmajdan" Milan Novović je istakao da je SC "Tašmajdan" zajedno sa sportskim centrima "Milan Gale Muškatirović", "Vračar", "Banjica" i "11. april" ušao u ovaj sistem.

– Vidite kako izgleda kada lokalna samouprava brine o svojim građanima poput Grada Beograda, koji na dobar način pokušava da obezbedi određene olakšice za svoje građane. Otvoreni smo da podržimo ono što naš grad želi da uradi za sugrađane, jer na taj način indirektno poboljšavamo i nivo pruženih usluga. Kupovinom mesečne karte za prevoz po jednom ćete moći da koristite svaki od pet bazena, a to suštinski znači da imate ukupno pet ulazaka na različite gradske bazene. Ako uzmete da je prosečna cena karte oko 300 dinara, shvatate da to uopšte nije mala olakšica. Važno je istaći da je ovo sigurno samo prvi korak jer ovo nisu jedini sadržaji koje možemo da ponudimo, kao što se nadam da će se i značajan broj drugih organizacija od septembra uključiti u ovako lepu priču – rekao je Novović.

Evo kako izgleda nova karta za prevoz: Otkrivamo sve detalje i pogodnosti koje dolaze uz nju (FOTO)

Alo

 

Predstavnik turske kompanije "Kentkart" Volkan Šen izjavio je da u Beogradu, kao manjinski partner, posluju od 2010. godine.

– S obzirom na iskustvo i činjenicu da smo prethodnih godina bili prisutni u Beogradu kao manjinski partner, prepoznali smo upravljanje javnim prevozom u Beogradu kao strateški važan posao za razvoj naše kompanije u regionu. U prethodne dve godine započeli smo projekte i u Kragujevcu, Sarajevu, kao i Miškolcu u Mađarskoj. U Beogradu imamo nameru da zaposlimo još inženjera, da deo proizvodnje prebacimo u Srbiju i da nastavimo širenje na kompletno tržište Jugoistočne Evrope – rekao je Šen.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (1)

Loading