NETAČNO DA SU KUPLJENI LOŠI AUTOBUSI Distributer saopštio da se radi o najkvalitetnijim vozilima
Kompanija M.P.N. Promet, ovlašćeni distributer i serviser autobusa marke BMC, saopštila je danas povodom navoda u medijima o kvalitetu tih autobusa, da su ta vozila opremljena najkvalitenijim i najsavremenijim komponentama renomiranih evropskih i svetskih proizvođača.
U saopštenju kompanije navodi se da je prethodnih dana u medijima izrečeno niz neproverenih i netačnih informacija o kvalitetu autobusa brenda BMC koji je, kako se ističe, jedan od najvećih svetskih proizvođača autobusa.
''Proizvodi koji izlaze iz BMC fabrike su u preko 80 zemalja sveta prepoznati kao kvalitetni i pouzdani proizvodi, i na osnovu referenci koje imamo možemo pouzdano da tvrdimo da su svi medijski navodi o lošem kvalitetu BMC autobusa pre svega neosnovani i nedobronamerni'', navodi se u saopštenju dostavljenom Tanjugu.
Dodaje se da je kompanija BMC osnovana 1964. kao tursko-britanski konzorcijum, a proizvodnju autobusa započela 1990.godine. Prvi niskopodni gradski autobus proizveden je 2002. dok su autobusi na komprimovani gas počeli da se proizvode 2007.
''Za više od 30 godina BMC je proizveo preko 300.000 autobusa koji se voze u preko 80 zemalja širom sveta, a Busworld Europe, najveći sajam autobusa na svetu 2017. godine dodelio je nagradu za najbolji dizajn BMC Procity autobusima'', stoji u saopštenju.
U prethodne tri godine BMC autobusi su isporučeni za gradske prevoze u gradovima Sicilija, Katanja - Turin, Istanbul, Bursa, Tbilisi, Baku, Krakov, Varšava, Panevezis, Sofija, Galati, Krajova, Novi Sad, Beograd...
Beogradski odbor SSP ocenio je ranije danas da je kupovina 100 autobusa na gas finansijski štetna za grad i zbog toga kritikovo zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića.
Šef odborničke grupe SNS i narodni poslanik Aleksandar Mirković, izjavio je, međutim, da je Grad Beograd poslednje tri godine, računajuću nabavku od 100 gasnih, kupio 355 novih autobusa, o čemu je Dragan Đilas dok je bio gradonačelnik mogao samo da sanja.
"Za razliku od njega mi ne kupujemo više autobuse na dizel, već autobuse na komprimovani prirodni gas i elektroautobuse. A to znači manje zagađenja životne sredine. To je ono što boli Đilasa, jer ako nema zagađenja, nema oko čega da buni ljude, mada je on dok je bio na vlasti veoma doprineo zagađivanju Beograda", saopštio je Mirković.
GSP „Beograd” saopštio je da se kupovina autobusa na gas dešava prvi put i da se opredelio za način finansiranja putem finansijskog lizinga sagledavajući ekološke pogodnosti vezane za projekat tzv. „zelene linije” na osnovu koje posle puštanja u saobraćaj ovih autobusa i isključenja starih dizel autobusa ostvaruje pravo na povraćaj dela investicije u visini od 10 odsto ili tri miliona evra.
Taj novac preduzeće ima nameru da iskoristi za kupovinu novih električnih autobusa kojih sada imamo 15.
Uskoro Opširnije na Alo.rs
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)