ŽELIMO DA POVEĆAMO KVALITET USLUGE Šapić otkrio kako će poboljšati gradski prevoz u narednom periodu
- Da maksimalno uprostim. Budžet grada Beograda je prošle godine bio najveći u istoriji, 1,3 milijarde čini mi se. 230 miliona odlazi na gradski prevoz. Šta možete godišnje da uradite s tim? Vi imate jedan začaran krug. Beograd je od 90tih imao katastrofalan prevoz. Građani su prestali da plaćaju prevoz, posle se to malo poporavilo, ali nije zadovoljavajuće. U Novom Sadu nema tih problema. Čak mislim da ta cena nije tako strašna. Sistem naplate je takav kakav jeste, da oni koji plaćaju ispadaju naivni, pa zato nije kvalitetno. Da imamo bolji prevoz, češći, sa klimom, noviji.
GRAD ĆE POMOĆI OŠTEĆENIMA U POPLAVAMA! Šapić: "Izašao sam pred ljude da znaju šta ćemo da uradimo"
- To je politička mina - rekao je Šapić - kada pričate ljudima da nešto treba da se plati, kao hleb ili mleko.
On je dodao da su mu u kampanji zamerali da se ponaša kao da je NBG njegov, i da je rekao da on zaista vodi računa kao da je to njegova kuća.
- Kampanja plaćanja karata je nešto što moramo da rešimo sami sa sobom. Imamo spremnih 80-90 autobusa na gas. Nemamo gasnu stanicu. Moramo pod hitno da uradimo gasnu stanicu, da te autobuse koristimo - rekao je Šapić.
- Moramo paralelno da govorimo da ljudima da to podrže. Želimo da prevoz bude kvalitetniji. Grad Beograd ozbiljnim koracima postaje svetska metropola. U svim metropolama je gužva u saobraćaju. Mi moramo da napravimo iskorak i da zaista pokažemo da prevoz može biti kvalitetniji, da ljudi shvate da im se ne isplati da idu svojim kolima, kao u svetu.
- Koliko možete da sipate benzina za tih 3.000 dinara koliko košta karta mesečno? - upitao je Šapić.
On je istakao da paralelno sa podizanjem kvaliteta treba podići svest građana o plaćanju te usluge.
- Moramo da stvorimo uslove da grad bude još progresivniji i da ga svooj deci ostavimo u još boljem stanju - rekao je Šapić.
BONUS VIDEO:
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)