Šapić na Novom Beogradu
Foto: Alo/Foto: Grad Beograd

 – Suštinski je projekat te saobraćajnice završen. Pokušaćemo da je uradimo na način da ona ne mora dodatno da se radi kada se sutra bude gradio novi most. Saobraćajnica će imati po dve trake sa svake strane, a radovi na kružnom toku sačekaće kada se krene u realizaciju projekta novog mosta i tunela. Pokušavamo da prokrvimo saobraćajni sistem grada, da proširimo i uprostimo gde god to može, ali i da stavimo što veći broj kružnih tokova. To je evropski standard već više od trideset, četrdeset godina, kako bi semafori ostali samo tamo gde je to neophodno – istakao je Šapić. 

Naveo je da je veliki posao na ovoj lokaciji odrađen, u smislu eksproprijacije, jer najviše problema uvek nosi imovina.

– Ako nam zima dozvoli, očekujemo da krenemo s prvim radovima, a onda na proleće i na ostale tri saobraćajnice, s tim što će se s radovima na saobraćajnici ispred Starog savskog mosta sačekati jer mora da se radi denivelacija i to nakon izgradnje pristupne saobraćajnice mostu – rekao je Šapić. 

Precizirao je da će „trougao” kružnih tokova oko Tržnog centra „Ušće” rešiti problem najvećeg čepa koji se stvara na prelasku iz Novog Beograda u stari deo grada. Proširivanje i produženje Bulevara Zorana Đinđića je u toku, gde se takođe gradi kružni tok, predstoji i proširivanje Bulevara Mihajla Pupina, a najvažniji benefit ovog posla jeste potpuno odvojena „žuta traka” za javni prevoz. 

– Za dve, tri godine kada sve to završimo mislim da će komunikacija u Novom Beogradu biti daleko lakša i brža. Sa velikim nestrpljenjem iščekujem završetak, naročito ovog dela, jer mislim da će veliki broj automobila sa Novog Beograda prolaziti ovuda ka Brankovom mostu i Zemunu. Ovo će biti izuzetno frekventna saobraćajnica – dodao je Šapić.

Sa ovim kružnim tokom, naveo je Šapić, oduzet je jedan broj parking mesta, ali nadalje ima prostora da se ne oduzimajući nijedno parking mesto dobije po jedna traka sa svake strane i da se praktično Zemun spoji sa tri mosta. Gde god se bude moglo, dodao je, napraviće se podzemni prolaz i to će biti standard, jer pešački prelazi dodatno usporavaju saobraćaj.

BONUS VIDEO

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading