fiksni telefon
Foto: Alo/Profimedia

Na ovom objedinjenom broju nalaze se info-službe svih gradskih preduzeća, te sugrađani ne moraju da zovu nekoliko brojeva i utvrđuju ko je nadležan za koji problem.

"Dovoljno je da, kada pozovu 11-0-11, izaberu oblast u kojoj im treba pomoć i da sačekaju da se operater javi. Kada službenik zabeleži problem, ima rok od 72 sata da javi sugrađaninu kako će i kada njegova situacija biti rešena", rekla je Sonja Božović, gradska sekretarka za inspekciju, nadzor i komunikaciju.

Prema njenim rečima, u ovih godinu i po dana rada Servisnog centra pokazalo se da su građani lepo prihvatili ovu novinu, o čemu svedoči i više od milion poziva.

"To je veliki broj, dnevno gotovo oko 5.000 poziva. Radi se 24 sata, svaki dan u nedelji, bez obzira na to da li su praznici ili vikendi. Građani se najviše žale na probleme unutar zgrada, poput pucanja cevi, pokvarenog lifta, ali i na nepropisno parkiranje i buku. Zahvaljujući Servisnom centru, sve prijave dolaze na jedan broj telefona čime smo građanima omogućili brzu i efikasnu komunikaciju i ukinuli raniju lošu praksu traženja telefona nadležne službe i prebacivanja s jedne na drugu", ističe Božović.

Prema njenim rečima, neki problemi poput nepropisnog parkiranja budu odmah rešeni i sankcionisani, dok druge situacije zahtevaju više vremena zbog kompleksnosti problema te se ne mogu rešiti u roku od 72 sata.

Stiglo 60.000 mejlova

Građani mogu svoje prijave da upute i na mejl adresu servisnicentar@beograd.gov.rs. Od početka rada Servisnog centra na ovu mejl adresu stiglo je oko 60.000 mejlova. Osim problema građani mogu da daju svoje predloge i sugestije u cilju još boljeg funkcionisanja Grada.

"Ali građani svakako dobiju informaciju šta je urađeno, da li je otvoren predmet, kakvi su dalji koraci i mogu da se raspituju o toku tog slučaja", objašnjava sagovornica.

Servisni centar otvoren je u martu 2023. godine, na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, kako bi komunikacija sa građanima i rešavanje problema bili što efikasniji. Ranije su info-službe gradskih preduzeća radile do 16 časova, a broj 11-0-11 otvoren je 24 sata, svakog dana u godini.

Sve usluge preduzeća "Javno osvetljenje", "Parking servis", "Beograd put", "Naplata prevozne usluge", "Infostan tehnologije", "Zelenilo", "Gradska čistoća", "Beogradske elektrane", "Gradsko stambeno", "Beogradski vodovod i kanalizacija", kao i Sekretarijata za inspekciju, nadzor i komunikaciju i druge nalaze se na jednom broju telefona.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading