Železnička stanica Novi Beograd
Foto: Alo/Promo

On je na svojim nalozima objavio prikaz budućeg izgleda kompletirane železničke stranice na najmnogoljudnijoj beogradskoj opštini.

Kako je minulog vikenda Vesić najavio, prilikom potpisivanja ugovora o izgradnji kompleksa ove železničke stanice sa rekonstrukcijom mostovske konstrukcije (ukupna vrednost projekta oko 138 mil EUR), kineski Šandong počeće radove najkasnije početkom sledeće godine, ako ne i ranije, a stanica će biti gotova do decembra 2026. godine.

Do pre nekoliko godina ova stanica, podsetimo, nije imala gotovo nikakave stanične sadržaje osim onih najosnovnijih - perone i koloseke i kiosk za prodaju karata. Stanica je godinama bila bez nadstrešnica i drugih sadržaja za putnike, da bi delimično bila konačno koliko-toliko unapređena u toku izgradnje pruge za velike brzine od Beograda do Novog Sada. Tada su izgrađene nadstrešnice i rekonstruisani postojeći peroni i koloseci, a ugrađeni su i liftovi. Naknadno stanica je u delu ispod perona dobila novi prostor za prodaju karata, kartomate i uređene prilaze.

Plan je da, kada konačno bude kompletirana, železnička stanica Novi Beograd bude integrisana sa novom, nedovršenom Beogradskom autobuskom stanicom i drugim vidovima prevoza - autobuskim i tramvajskim. Kada obe ove stanice budu dobile sve neophodne sadržaje, to će postati glavno međugradsko autobusko-železničko čvorište u Beogradu koje će postati "naslednik" decenijama najvažnije međugradske presedačke tačke, autobuske i železničke stanice u Savkom smfiteatru.

 

 

Zvanično, epitet glavne železničke stanice u Beogradu od leta 2018. nosi Prokop (stanica Beograd centar), ali osim što je loše povezana sa ostatkom prestonice javnim gradskim prevozom, nova centralna stanica nema nikakvu direktnu povezanost sa međugradskim autobuskim linijama. A, to će upravo biti prednost železničke stanice Novi Beograd.

BONUS VIDEO:

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading