dostava
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Beograđanka preko aplikacije za dostavu poručila namirnice, platila karticom, a onda je shvatila da u porudžini nije bilo svoj proizvoda koje je uredno platila. 

Na jednoj Instagram stranici pojavila se njena objava.

- Da li se nekome desilo da je naručio hranu preko dostave preko aplikacije i porudžbinu platio karticom. Porudžbina koja je stigla, falile su joj proizvodi koji su bili naplaćeni preko kartice. Žalila sam se podršci, rekli su da će refundirati i da nisu naplaćeni proizvodi koji nisu bili u prodavnici. Meni je na računima jasno napisano i poslato na mejl, šta je naplaćeno, ali proizvodi nisu bili u kesi - napisala je Beograđanka i dodala:

hrana

Društvene mreže

 

- Iz banke mi kažu da se vidi iznos koji je naplaćen, ali ne i refundacije. I rekli su da će mi poslati i mejl sa presekom. Zanima me šta ja sada radim, jer me iz podrške ubeđuju kako je poslato i na čekanju da banka odobri, a banka mi kaže da nema ništa od njih sem da su skinuli iznos. Šta je na kraju sa mojim parama?

- Da li imam prava da se žalim zaštiti potrošača jer je u pitanju oko 700 dinara. Suprug je sad platio gotovinom opet je bio problem, pola su refundirali, pola nisu - upitala je ona.

BONUS VIDEO 

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)