Šta ako ste vakcinisani, ali ste izgubili potvrdu! Problem se rešava na sledeći način
EPA/VALDRIN XHEMAJ

 

Većina onih koji su se vakcinisali protiv virusa korona imaju jednu nedoumicu - šta ukoliko izgube papir kao potvrdu o izvršenoj imunizaciji, kao i da li će u tom slučaju moći da se revakcinišu i šta se dešava kada propustie termin za primanje druge doze.

Izgleda da su gore navedena pitanja dobila dugo očekivani odgovor i rešenja.

Naime, na sajtu eUprave dostupne su nove usluge u vezi sa vakcinacijom protiv kovida 19, a odnose se na propušten termin za vakcinaciju kao i potvrdu da su se vakcinisali.

Šta ukoliko izgubite potvrdu o vakcinaciji?

Naravno da postoji mogućnost da slučajno zagubite papir koji vam je prilikom vakcinacije dat kao potvrda. Ukoliko se to dogodi, neizbežna je strepnja da li ćete moći uopšte da se revakcinišete i da li postoji mogućnost ponovnog dobijanja dokaza da ste primili prvu dozu.

Po svemu sudeći, to uopšte ne bi trebalo da vam stvara brigu, jer, kako su za rekli iz eUprave, automatski nakon vakcinacije dolazi do upisivanja u statistiku i samim tim postoji dokaz da ste primili prvu dozu, pa je revakcinacija bez potvrde i te kako moguća.

- Automatski se šalje mejl ili SMS poruka onom ko je primio vakcinu. Ukoliko na vakcinalnom punktu ne ostavite svoju mejl adresu, svakako ćete ostaviti broj telefona, pa će vam u tom slučaju stići poruka kao potvrda o izvršenoj vakcinaciji - objasnili su nam iz eUprave.

Ukoliko vam iz nekog razloga ne stigne mejl ili poruka na telefon, i za to postoji rešenje, pa je tako potrebno da, nakon što se prijavite na portal eUprave svojim nalogom i odete na uslugu "Potvrda o vakcinaciji" kliknete na zeleni taster "Pokreni uslugu", popunie formular, i kroz par minuta dobićete traženu potvrdu na svoj mejl. Isto možete uraditi i za ostale članove porodice.

Šta ako ste propustili svoj termin?

Ukoliko niste bili u mogućnosti da se na vakcinaciju pojavite onog datuma kada ste imali zakazani termin, te ste isti propustili, to ne bi trebalo da vas plaši, jer ćete moći da jednostavnim popunjavanjem formulara putem usluge "Propušten termin za vakcinaciju" podnesete zahtev za dobijanje novog.

Tom prilikom moći ćete da se izjasnite da li želite da vam eUprava zakaže bilo koji termin, ili da postavite datum posle kog možete da primite vakcinu.

Ono što je bitno naglasiti jeste da za prijavu i slanje zahteva na novi termin imunizacije nije potrebno da budete registrovan korisnik portala eUprava, objasnili su iz te institucije.

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading