VAŽNO ZA ONE KOJI KORISTE GRADSKI PREVOZ Šta će biti s već postojećim Bus plus karticama
Foto: Alo.rs

 

Građani koji imaju postojeće Bus plus mesečne kartice mogu da odahnu, jer će ove kartice važiti i u narednom periodu dok ne isteknu.

Mnogi sugrađani ostali su u nedoumici, nakon što su čuli da Bus plus „odlazi u istoriju“, a da je u prodaju puštena nova „Beogradska kartica“, da li će njima važiti već postojeće mesečne kartice za javni gradski prevoz u Beogradu.

Beogradskim medijima je potvrđeno da će već postojeća Bus plus kartica važiti dok ne istekne.

„Ja i dalje prodajem ove postojeće mesečne kartice“, kaže radnica na Bus plus prodajnom mestu u strogom centru Beograda..

Inače, od juče je puštena u prodaju nova kartica za javni prevoz „Beogradska kartica“, koja sa sobom donosi i određene pogodnosti, odnosno popuste, a funkcionisaće i po principu „dva novčanik“, tako će na jedan da se uplaćuje karta za prevoz, dok će drugi „novčanik“ moći da se dopunjuje i time će se plaćati korišćenje javnih bicikala i parkinga. Sam dizajn ove kartice svake godine biće drugačiji, a građani će moći da daju predloge kako ona treba da izgleda.

Nadležni su naveli da bi lista pogodnosti ove kartice trebalo da bude proširena na jesen.

Uz personalizovanu karticu i kupljenu mesečnu kartu građani će moće da koriste gradske bazene za jedan dinar, kao i da jednom mesečno kupe ulaznicu za Zoološki vrt u Beogradu i to po cenu od 350 dinara, umesto 550, koliko inače košta.

Građani će pravo na popuste sa ovom karticom imati i na kulturni život. Tako „Beogradska kartica“ donosi popuste i na cene karata za pozorišta, bioskope i muzeje.

Prema najavama nadležnih, „Beogradska kartica“ će donositi popuste i na plaćanje računa Infostana, ali i računa u ugostiteljskim objektima i prodavnicama.

Inače, „Beogradsku karticu“ sugrađani će moći da dopunjuju i na „reciklomatima“ koji su postavljeni na nekoliko lokacija u gradu, a gde građani reciklažom otpada ostvaruju određeni novčani iznos kojim mogu da dopune karticu za javni prevoz, doniraju u humanitarne svrhe ili uplate kredit za određenu mobilnu mrežu.

Podsetimo, sistem naplate karata i upravljanja vozilima obavljaće turska kompanija „Kentkart“, a ova kompanija je poslednjih dana u žiži javnosti nakon što su odlučili da angažuju licencirano privatno obezbeđenje u javnom prevozu u Beogradu.

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić ranije je obavestio kompaniju „Kentkart“ da licencirano privatno obezbeđenje nema pravo niti osnov da legitimiše putnike u javnom gradskom prevozu.

 

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading