BEOGRAĐANKA (34) SE ŽALILA DIORU Platila sam ga 19.000 dinara i nije mi bilo svejedno! Kada sam videla šta sam dobila, shvatila sam da sam PREVARENA
TANJUG/STRAHINJA ACIMOVIC

 

Kako je J. M. objasnila, ubrzo posle otvaranja parfema shvatila je da je njegov miris "bled", te da je brzo izvetreo. S obzirom na to da ga je platila 19.000 dinara, nije joj bilo svejedno. 

- Dečko i ja smo rešili da se počastimo, oboje naporno radimo, i kupili smo sebi parfeme, ali njegov je bio odličnog kvaliteta, a moj lošeg. U pitanju je bio parfem Dior Joy koji sam jako želela. Kada sam videla da sam na neki način "prevarena" otišla sam da se žalim, a onda je usledilo pisanje molbi, i sve je to jako dugo trajalo. U pitanju su bili meseci - objašnjava.

Iako su to prvo pomislili gotovo svi koji su čuli za ovaj slučaj, parfem nije bio falsifikat, jednostavno je bio lošeg kvaliteta. 

Ona se prvo obratila prodavcima, zatim Udruženju za zaštitu potrošača. 

- Rečeno mi je da je ovo na neki način moja odgovornost jer sam imala tester pored parfema, pa sam tu morala da zaključim da nešto nije u redu. Zainatila sam se jer nije lako dati veliki novac za parfem, a dobiti osrednji proizvod koji miriše kao da ste ga kupili kod šanera – kaže J.M.

Od njih je dobila kontakte same kompanije Dior u Parizu, kojoj je odmah i pisala. Iako nije očekivala mnogo, ubrzo joj je stigao neverovatan odgovor.

- Rečeno mi je da slikam dno bočice na kome se nalazi žig, jedinstveni kod parfema kako bi oni potvrdili da je u pitanju original, što sam i učinila. Nakon toga sam preko aplikacije pratila kada će im stići moj odgovor. Ubrzo, oni su odgovorili meni da se izvinjavaju, i da će mi poslati nov parfem – priseća se ova devojka.

S obzirom na to da je u međuvremenu na internetu pročitala mnogo negativnih komentara o tom parfemu, odgovorila je da ne želi isti. 

- Shvatila sam da cela serija tog parfema nije dobra, pa sam im poslala mejl u kome sam napisala da želim drugi njihov parfem. Međutim, poštar je istog dana isporučio paket iz Francuske. Poslali su mi novi isti parfem, a nekoliko dana kasnije još jedan, onaj koji sam tražila u mejlu. Uz to sam uz izvinjenjež, dobila i poklon, znak pažnje, balsam za usne koje je poprilično skup – ispričala je ova devojka. 

Kako dodaje, nakon 4 meseca je dobila ono što je zaslužila i platila, i više od toga.

- Nije mi bilo teško da pišem mejlove, odlazim u radnju, "isterujem pravdu" jer nije u današnje vreme lako izdvojiti 19.000 dinara za parfem. Moja poruka za sve je da ne odustaju i da se bore za ispravan cilj, ma koliko on drugima beznačajno izgledao – zaključila je ona.

BEOGRAĐANKA (34) SE ŽALILA DIORU Platila sam ga 19.000 dinara i nije mi bilo svejedno! Kada sam videla šta sam dobila, shvatila sam da sam PREVARENA

Printscreen/ Twitter

 

 

Narod je pljuje umesto da zahvali

Maja Vukas, koja je vest o ovom slučaju iznela u javnost, konkretno na svoj twiter profil kaže da je nakon svoje objave očekivala da će joj korisnici koji vest vide biti zahvalni njenoj drugarici na savetu i što ih je osvestila kada su u pitanju njihova prava. Nažalost, desilo se suprotno.  Devojka je pretrpela uvrede jer je imala 19.000 da da za parfem. 

- Drugarica mi je rekla da ovo objavim da bi ljudi znali svoja prava i mogućnosti, a ljudi ko ljudi, zavidni i zlobni. Ne zanimaju ih njihova prava, preziru one koji imaju novca da kupe Dior, sprdaju se. Nikako da shvate, nisu krivi drugi za njihovu nesreću, već oni sami. Čast izuzecima – napisala je Maja. 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (1)

Loading
Divna

20.09.2021 10:02

Majo cestitam na upornosti. Tako se radi u poslicnom svetu.