NAPLATA PARKINGA POČINJE U PONEDELJAK Uvedene nove zone na Novom Beogradu
Table koje označavaju zelenu zonu parkiranja, kao i uputstvo za njeno korišćenje već su postavljene na nekoliko mesta u blokovima 19a i 23, a kontrola naplate na oko 1.300 parking-mesta počeće 10. januara. Time se daje vremena žiteljima ovog dela Novog Beograda, ali i posetiocima koji su ranije tu parkirali vozila da se upoznaju sa novim sistemom naplate.
Takođe, oko 2.000 parking-mesta u blokovima 21 i 22, koji su do sada bili u "plavoj zoni", ubuduće će pripadati "zelenoj". Zone se u ovom delu prestonice proširuju na inicijativu građana koji zbog sve većeg broja automobila često nisu mogli da nađu slobodno parking-mesto oko svojih zgrada. Kontrola parkiranja, što je slučaj i u ostalim zoniranim delovima grada, biće obavljana radnim danima od 7.00 do 21.00 čas, a subotom od 7.00 do 14.00.
Mesečna povlašćena karta za stanare iznosiće 457 dinara, dok je za osobe sa invaliditetom besplatna.
- Smatram da je ovo dobra ideja kako bi se unapredilo parkiranje, jer je nekada nemoguće naći slobodno mesto - kaže stanarka bloka LJiljana S.
- Kruži se i po nekoliko puta čekajući da komšija izađe, što stvara dodatno opterećenje.
Cena jeste pristojna i korektna, tako da očekujem da se brzo vide benefiti. Ostaje da se reši problem sa kradljivcima goriva, pošto sam zbog toga autombil morala na neko vreme da izmestim kod prijateljice na Banjicu. Ipak, kartu za "zelenu zonu" svakako ću uzeti, a cena je apsolutno prihvatljiva.
Parkiranje za posetioce bloka ograničeno je na 180 minuta i košta 41 dinar po satu, uz mogućnost doplate još sat za još 140 dinara. Stanari, koji imaju prijavljeno prebivalište u ulicama koje pripadaju blokovima 19a, 21, 22 i 23, a poseduju automobil na svoje ime, imaju pravo na povlašćenu parking kartu, koju mogu kupiti u poslovnicama "Parking servisa", ali i putem elektronskog šaltera www.eparking.rs.
UZURPIRANJE ZELENIH POVRŠINA
U peticiji koju su ranije potpisali stanari blokova 19a i 23 stoji da se problem parkiranja jedino može rešiti uvođenjem posebne vremenski ograničene zone, koju bi oni simbolično plaćali, a od čega bi profit išao za poboljšanje životnih uslova u ovim delovima grada. Takođe su ukazali na činjenicu da pretvaranje okolnih zelenih površina u parking-mesta, zbog negativnog uticaja produkata fosilnih goriva, loše utiče na kvalitet vazduha i mikroklimu.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)