PRVI VIKEND NAKON PUŠTANJA DEONICE DO PAKOVRAĆA "Neverovatno je koliko smo brzo zaobišli Čačak, nekada smo čekali i sat vremena" (FOTO)
Foto: RINA

Na obilaznici oko Čačka, najkritičnijoj deonici, koja je zadavala muke na stotinama vozača kako iz Preljine i Čačka, tako i iz čitave Srbije i regiona tokom petka, subote i nedelje ni u jednom trenutku nisu zabeležene gužve u saobraćaju što je bila redovna pojava skoro svakog vikenda, mesecima unazad.

"Ovo je prosto neverovatno. Prvi put da smo zaobišli gužve na toj čuvenoj obilaznici, nismo ni bili svesni koliko smo brzo zaobišli Čačak kad smo putovali na Zlatibor i sada kad smo se vraćali. Put nam je skraćen za više od pola sata, ako ne računamo čekanje koje je nekada trajalo i po 45 minuta na naplatnoj rampi u Preljini i putovanje oko Čačka koje je znalo da potraje i do sat kad su najveće gužve tokom praznika. Stići od Begrada do planina u Zapadnoj Srbiji sada je izuzetno lako i pravo je uživanje biti za volanom", rekao je za RINU vozač Aleksandar Babić.

"Prodisali" meštani Preljine nakon otvaranja nove deonice auto-puta.

PRVI VIKEND NAKON PUŠTANJA DEONICE DO PAKOVRAĆA

Foto: RINA

 

Tokom vikenda nije bilo dužih zadržavanja na naplatnim stanicima u Preljini i Pakovraću, a prema informacijama iz JP "Puteva Srbije" broj automobila koji nakon otvaranja nove deonice prolazi kroz naplatnu rampu Preljina, duplo je manji nego prošle godine. Velike benefite već su osetili i meštani ovog naselja smeštenog na uključenju na auto-put Miloš Veliki.

PRVI VIKEND NAKON PUŠTANJA DEONICE DO PAKOVRAĆA

Foto: RINA

 

"Mesecima unazad svaki vikend je za nas bio prava katasrofa. Čekali smo i po pola sata da bi se sa lokalnih uključili na magistralni put. Gužva je bila haotična, a pešaci su takođe bili u velikom problemu. Sada je frekfencija saobraćaja dosta manja i lakše se diše. Naročito je teško bilo tokom praznika, kada je nastupao pravi kolaps. Sada se nadamo da će predstojeće Sretenje proći bez užasnih gužvi, na koje bez obzira koliko trajale nismo mogli da se naviknemo", kaže stanovnik Preljine.

PRVI VIKEND NAKON PUŠTANJA DEONICE DO PAKOVRAĆA

Foto: RINA

 

Deonica autoputa od Preljine do Pakovraća iako dugačka 11,3 kilometara, bila je izuzetno teška za izgradnju. Skoro polovinu čine tuneli i mostovi. Na polovini se nalazi Tunel Trbušani, u koji su ugrađene kamere i senzori za video-nadzor, a najduži most je preko pruge dužine 474 metra. Naplatna rampa u Pakovraću ima šest traka za prolaz, a cena putarine iznosi 430 dinara. Vožnja od Preljine do Pakovraća se ne naplaćuje.

"Ovo je istorijski momenat za Srbiju, jer ono što je izgledalo kao san sada je stvarnost. Čekalo se duže od pola veka, a sada su gužve u saobraćaju tokom vikedna konačno postale prošlost. Intenzivarni su radovi i radilo se i po niskim temperaturama kako bi se deonica što pre pustila u saobrćaj. Ovde nećemo stati, odmah sa punim intenzitetom nastavljamo izgradnju deonice od Pakovraća do Požege, koja je jedna od najzahtevnijih", rekao je za RINU ministar saobraćaja Tomislav Momirović.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading