KANCELARIJA ZA BRZE ODGOVORE REŠAVA PROBLEME Voždovac među prvima uveo ovaj sistem, već primljeno na desetine poziva
Alo!/Vladimir Marković

 

Najviše prijava odnosilo se na komunalnu oblast: odnošenje smeća i uklanjanje deponija, orezivanje drveća, uređenje zapuštenih parcela koje su u privatnom vlasništvu, kao i pitanja u vezi sa asfaltiranjem ulica i postavljanjem saobraćajne signalizacije.

Od pristiglih poziva, u roku od 24 sata rešena su tri predmeta zahvaljujući dobroj organizaciji i povezanosti javnih službi koje omogućuje CRM sistem.

Opština Voždovac je među prvima uvela CRM sistem osmišljen od strane Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Srbije kako bi građanima bilo omogućeno da  postave pitanje, prijave problem ili da upute predlog nadležnim službama, a da odgovor dobiju u najkraćem vremenu.

Integralni CRM tiketing i multikanalni komunikacioni sistem višestruko je koristan kako za građane tako i za javne uprave i zaposlene u njima.

Za građane je značajno to da ne postoji mogućost da se izbegne odgovor na postavljeno pitanje jer se svi pozivi automatski evidentiraju, kvalitet usluge je bolji i smanjeno je nezadovoljstvo korisnika, odgovori su transparentni i verifikovani a primedbe se brže i lakše rešavaju.

Zaposleni imaju bolje uslove za rad i fokusirani su na rešavanje problema, lakše se kontrolišu aktivnosti, komunikacija je transparenta što sprečava neprijatnosti nastale usled nesporazuma.

Za uprave je sistem značajan jer je povećana efikasnost rada i merljivost učinka zaposlenih, povećan je kvalitet usluga, smanjene su gužve, napetost i nezadovoljstvo, jednostavna je statistička obrada podataka..

Opština Voždovac je ovaj sistem uvela kako bi imala bolju i jednostavniju komunikaciju sa građanima i kako bi efikasno rešavala probleme svih Voždovčana, koji se pozivom na broj  telefona 011/7857-882 mogu obratiti Kancelarije za brze odgovore Opštine Voždovac.

BONUS VIDEO:

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading