SVEGA IMA, SAMO SPREMITE NOVČANIK Alo! Na najvećoj smotri putovanja, avantura i uživanja predstavljaju se izlagači iz Srbije, ali i Crne Gore, Grčke, Turske, pa i Malezije i Egipta
One agencije koje ne nude popuste organizovale su nagradne igre, dele poklone svojim gostima, ili su pripremile zabavni program u kom mogu da učestvuju svi posetioci.
Prema rečima predstavnika agencija, ne mogu izdvojiti koji aranžmani „najbolje idu“.
- Traži se sve, od „first minute“ ponuda i ranog bukinga koji je povoljniji, pa sve do egzotičnih destinacija poput Zanzibara, Indije, Amerike i Kube - kaže predstavnik jedne agencije, a sa njim se slažu i ostali.
Slogan ovogodišnjeg Sajma turizma je „Između planina i mora“, što nikako ne znači da posetioci treba da se opredele samo za planinu, ili samo za more, već da svoj odmor isplaniraju što bolje i ekonomičnije, te da iskoriste vreme da se popnu na planine, a onda i da siđu do mora i reka.
Upravo to poručuju i štandovi svih izlagača, pa su predstavljeni i dobro poznati Zlatibor, gotovo neistraženi Zlatar, dobro poznate banje i jezera, kao i zabačeni sokaci Golije i okolina Novog Pazara, Pirota, Kraljeva i drugih krajeva.
Prema rečima direktorke Turističke organizacije Srbije, Marije Labović, Srbe treba uvek iznova podsećati koliko je naša zemlja lepa.
- Iako su ljudi svesni kakvo blago Srbija ima, nije loše uvek ih podsećati na sva bogatstva u rekama, planinama, vazduhu, zemlji, proizvodima... Mi smo ove godine pokrenuli kampanju „Srbija, doživi!“ koja treba da pozove sve domaće i strane turiste da zaista dožive sve lepote naše zemlje - kaže Labović za Alo!.
Među posetiocima sajma sreli smo i osvedočenog svetskog putnika, Viktora Lazića, osnivača Muzeja knjige i putovanja, koji je, kaže, video svašta interesantno.
- Kada su čuli gde idem, roditelji su mi rekli: „Samo nemoj da kupuješ knjige i nova putovanja“, ali bojim se da ih nisam poslušao. Oduševila me je ponuda Malezije i Sao Tome i Principe, tako da ću verovatno putovati tamo, što će sigurno obogatiti i našu kolekciju - kaže Viktor za Alo!.
Budva - sinonim za odmor u Crnoj Gori
Crna Gora predstavila se na ovom sajmu kroz bogatu ponudu u različitim turističkim centrima, a među svima se izdvojila Budva, koja je pažnju posetilaca privukla i sadržajima koje nudi, ali i zabavnim programom na samom štandu i u Beogradu.
- Mislim da ne treba dodatno naglašavati da je Crna Gora mesto gde su svi iz Srbije svoji na svome, a to važi i za Budvu. Budvanska rivijera čini 60 odsto celokupnog crnogorskog turizma, a ono što smo privilegovani i što nam je Bog dao lepote, bilo bi bolje da nam je dao malo još u glavu - kaže predsednik Opštine Budva Marko Carević.
- Za turiste je važno da imaju čisto, besprekorno more, da se radi na proširenju plažnih kapaciteta i standardnih i na onim stenovitim predelima. Ponosni smo što smo uspeli da uskladimo cene, koje neće da rastu ove godine - rekao je.
Za kraj on je poručio da politički buran period nije uspeo da bratski narod Srbije i Crne Gore odvoji i podeli:
- Zahvalan sam svima koji cene naš trud i pored svih ostalih destinacija za svoj odmor biraju nas.
- Turisti će sobu u privatnom smeštaju tokom predsezone moći da iznajme po ceni već od 14 evra, dok će se dvokrevetne sobe u sklopu hotelskog smeštaja kretati od 50 evra pa naviše - poručuju iz Budve.
"Sajamski dani" za TO opštine Budva počeli su na svečanom koktelu pod nazivom „Veče Budve u Beogradu“ gde su domaćini ugostili poslovne partnere, predstavnike turističke privrede Srbije, zvaničnike, veliki broj medija i brojne prijatelje Budve, a za lepu atmosferu i muzički program su bili zaduženi Nebojša Vranjevac i Ana Kokić. Prisutnima su se obratili ministar ekonomskog razvoja Crne Gore Jakov Milatović i predsednik Opštine Budva Marko Carević, a među poznatim ličnostima na koktelu su bili: Nina Radulović, Vesna Dedić, Sergej Ćetković, Luka Raco, Đule Van Gog, Milena Vasić, Snežana Dakić, Jug Radivojević i mnogi drugi.Događaju je prisustvovala i otpravnica poslova u Ambasadi Crne Gore u Republici Srbiji, Ana Ražnatović, sa saradnicima
Vino i hotelska oprema u Hali 2
U okviru Sajma turizma održavaju se još dve manifestacije - Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme i Međunarodni sajam vina „Beovajn“. Ovde će svi posetioci moći da osete autentične ukuse iz svih krajeva Srbije, Evrope, kao i neke svetske arome.
Za mlade, stare, adrenalin zavisnike i lenjivce
Po ekskluzivnim sajamskim cenama, pred posetiocima su brojne pogodnosti, i to za putovanja prema sopstvenim afinitetima: porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, city break, odmor i oporavak u banjama, spa vikendi na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja…
Gde ćemo ići
Na sajmu se predstavljaju: Grčka, Turska, Crna Gora, Tunis, Egipat, Bosna i Hercegovina, Bugarska, Severna Makedonija, Rumunija, Mađarska, Slovačka, Maldivi, a pojedinačno nastupaju izlagači iz Albanije, Hrvatske i Slovenije. Prvi put ove godine posetiocima će ekskluzivno biti predstavljene dve nove, i u svetskim okvirima, vrhunske destinacije: egzotična Malezija i Demokratska Republika Sao Tome i Principe, koju čine dva ostrva u Gvinejskom zalivu u centralnoj Africi.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)