ČAROBNA DANSKA U ZAGREBU - Nesvakidašnje skandinavsko iskustvo u organizaciji kompanije JYSK: NAMEŠTAJ INSPIRISAN PRIRODOM
U skladu sa svojim poslovanjem, koje je maksimalno „zeleno“, odnosno usmereno na zaštitu prirode, okupljanje je priređeno u lokalu u kom se zidovi, krovovi i stubovi objekta gotovo neprimetno razdvajaju od gusto raspoređenih stabala drveća, a podovi prožimaju sa šumskim stazama.
Prema rečima predstavnika kompanije, u JYSKu su svesni da je ljudima umornim od tehničkih pomagala, ekrana i virtuelnog sveta odmor u prirodi prvi na listi prioriteta.
- Trudimo se da prepoznajemo potrebe savremenih ljudi i da im pomognemo da te potrebe ostvare. To je oduvek bio naš cilj, a oduševljenje na licima onih koji su danas ovde o tome govori više nego dovoljno - poručila je na početku događaja pevačica Ida Prester, koja je goste upoznala sa programom.
Ispunjavanje potreba klijenata
Tokom izazovnog perioda pandemije ova kompanija je ustanovila da su se potrošačke navike njihovih klijenata i ljudi uopšte umnogome promenile - mnogi su se okrenuli svom domu, tražeći u njemu udobnost i sigurnost, mir i beg od stresnih informacija kojima su izloženi. Tako nastaju moderni, potpuno održivi proizvodi idealno spojeni s postojećom ponudom JYSKa.
Vesna Kukić Lončarić, kantri menadžer za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, stoga naglašava da je potraga za novim, funkcionalnijim i održivim rešenjima postala svakodnevica.
- Svet se menja velikom brzinom, a mi se trudimo da održimo korak i svakom poslovnom odlukom potvrdimo ono što JYSK kao kompanija predstavlja, a to je jednostavnost, inovativnost, briga o zaposlenima, lokalnim zajednicama i održivost - naglasila je Vesna Kukić Lončarić.
Promena znači opstanak
Prema rečima Ana-Marije Slukan, sejls i marketing menadžera za JYSK Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, novi komadi koje trenutno predstavljaju inspirisani su Skandinavijom, održivim stilom života i prirodom i predstavljaju odgovor na moderan svet i nedavne promene u svakodnevici koje su se događale na svetskom nivou.
- Postoji izreka „Život je promena“ i mi u JYSKu čvrsto verujemo da je to tako. Zato smatramo da je budućnost u rešenjima koja vešto spajaju tehnologiju i održivost - rekla je Slukan.
I vanvremensko i trendi
Glavna misija ove kompanije je da proizvode učini vanvremenskim kada je reč o estetici, funkcionalnosti i održivosti. Prema rečima Zvjezdane Novak, komunikejšen menadžera JYSKa za Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Srbiju, konačno su male svakodnevne rutine koje čine život lepšim dobile zasluženu pažnju.
- Glavna nit kojom smo se vodili pri stvaranju novih linija bila nam je veza s malim jednostavnim stvarima, a inspiracija u svemu je priroda. Našim novim proizvodima obraćamo se pojedincima i pozivamo ih da se zapitaju što mogu da učine da bi svakodnevni život učinili odgovornijim i održivijim. Verujemo da zajedničkim snagama možemo da dovedemo do zelenije budućnosti - izjavila je Novak.
Kompanija je najavila i dolazak recikliranog baštenskog stola od starih malezijskih kuća i kutija za čuvanje pirinča, kao i ostale dizajnerske trendove u uređenju eksterijera inspirisane prirodom.
JYSK je ovom prilikom ugostio veliki broj medija i influensera uz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine i predstavio novitete u kolekcijama za proleće i leto. Događaju je prisustvovao i Nj. e. Ole Frijs-Madsen, ambasador Kraljevine Danske u Hrvatskoj, koji je istakao važnost prijateljskih odnosa Danske i država u regionu, kao i specifičnosti danskog stila života.
Široka mreža i još šire oblasti delovanja
JYSK posluje u regionu sa ukupno 145 radnji i četiri vebšopa i nešto više od 1.350 zaposlenih. Kompanija spaja jedinstveni skandinavski dizajn inspirisan prirodom i jednostavnošću linija sa snažnim fokusom na održivost koja je integrisana u svaki segment poslovanja - od uticaja na suzbijanje klimatskih promena i upotrebe ekološki prihvatljivih sirovina do sistemske brige o zaposlenima i lokalnim zajednicama u kojima posluje.
Bubice, hvala vam
Insekti su jedan od ključnih faktora u očuvanju raznolikosti biljnog i životinjskog sveta i ravnoteže života u prirodi, a prema procenama, svaki treći zalogaj koji unosimo u organizam zavisi upravo od njih. Ipak, proces urbanizacije širom sveta ugrozio je njihovu egzistenciju. Kako bi rešila dugogodišnji problem nestajanja prirodnih staništa ovih vrsta, kompanija JYSK u svoju ponudu je uvrstila takozvane hotele za insekte. Ovaj proizvod, jako važan za naš ekosistem, predstavljen je uz novi baštenski nameštaj i dekoracije.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)