"NOVA NORMALNOST" Pandemija ubrzala digitalizaciju za 10 godina
Istraživanje je obuhvatilo 1.000 IT seniora iz različitih industrija, na ključnim globalnim tržištima poput SAD-a, Velike Britanije, Nemačke, nordijskih zemalja, Australije i Singapura.
Rezultati istraživanja pokazuju da će se trend razvoja digitalizacije nastaviti i da će organizacije u narednom periodu ulagati više novca u razvoj veština koje su im potrebne za poboljšanje njihovih digitalnih kompetencija, navedeno je u saopštenju.
Anketirani IT seniori su se u velikoj većini izjasnili da je pandemija razotkrila probleme sa tehnologijom koju koriste, a 87 odsto njih je navelo da su morali da uvedu veoma brze promene kako bi ubrzali njihovu primenu.
Ovaj pristup rada u kratkim rokovima za suočavanje sa neposrednim izazovima koje je nametnula "nova normalnost" pokazao se, kako navode, iznenađujuće efikasnim.
Kao rezultat toga, 84 odsto organizacija je izjavilo da su, zbog brzih tehnoloških zaokreta koje su načinili, procesi njihovog digitalnog usvajanja ubrzani za čak deset godina.
"Pandemija COVID-19 pokazala je globalnim organizacijama da postoji stvarna potreba da budu fleksibilni i brzi prilikom kreiranja i primene digitalnih strategija. Operativna okruženja su se promenila skoro preko noći i kompanije su morale brzo da se prilagode i implementiraju novu tehnologiju za rešavanje nastalih problema", rekao je generalni direktor Endave DŽon Kotrel.
Iz Endave navode da će se ovaj proces digitalnog ubrzanja nastaviti i što se tiče finansijskog aspekta kažu da je od anketiranih kompanija, 92 odsto njih navelo da su povećali budžet za digitalizaciju, dok je 95 odsto njih najavilo da ce ulagati više u razvoj veština koje su im potrebne da poboljšaju svoje digitalne sposobnosti.
Dodaju da podatak da anketirane kompanije stavljaju 70 odsto kratkorocnih i 30 odsto dugorocnih pondera za isporuku govori da je trend agilnog u brzog pristupa u digitalnoj transformaciju u porastu u odnosu na tradicionalni.
Kotrel navodi da je pred kompanijama sad drugi izazov, a to je da sagledaju brzinu pandemije i da strateški pristupe digitalnom ubrzanju.
"Moraju biti spremne za stalne promene i poboljšanja, kao i na nadogradnju postojecih rešenja, umesto na njihovu zamenu. Postavljanje korisnika u centar ovog putovanja biće ključno za one kompanije koje žele da osiguraju da ostanu u vrhu svojih industrija", zakljucio je Kotrel.
Kada je reč o primeni najnovijih tehnologija na postojeća rešenja, nije iznenađujuće da je, pored optimizacije cloud-a, prednost data rešenjima veštačke inteligecije, ali popularizovani su i novi uzbudljivi koncepti kao što je metaverzum.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)