porodica
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

- Uredno smo rezervisali smeštaj preko aplikacije booking.com (Buking), kao što smo to radili i prethodnih godina. Bili smo pet dana u jednom mestu, sve je bilo u redu, onako kako je i pisalo u ponudi. Veče pre nego što je trebalo da krenemo u drugo mesto stigla nam je poruka od vlasnika kuće da mora da otkaže smeštaj jer je kuća poplavljena i ne može tako brzo da sanira kvar - kaže Zoran, i dodaje da su bili, malo je reći, neprijatno iznenađeni.

- Obratili smo se Bukingu, našli su nam zamenu za taj smeštaj, ali kad smo sutradan došli tamo, nismo mogli da prihvatimo, jer su uslovi za boravak bili užasni. Potražili smo kuću koju smo prethodno rezervisali u nadi da je kvar saniran i da ćemo se možda dogovoriti s vlasnikom, ali je šok tek usledio kad smo shvatili da ta kuća ne postoji i da smo prevareni! - kaže Zoran, i dodaje:

- Istina je da smo se dobro raspitali kako funkcioniše sistem, pa smo se opet obratili Bukingu i oni su nam tada omogućili pristojan smeštaj, a razliku u ceni su oni pokrili, tako da smo dobro prošli, ali svakako smo prošli maltretiranje.

PREVARA! PLATILI LETOVANJE U KUĆI KOJA NE POSTOJI Umesto da uživaju na odmoru, naši turisti zamalo ostali na ulici u Grčkoj

Alo

 

Odmor je, uz gorak ukus prevare, završen, tri porodice su se vratile u Srbiju, a sada im preostaje borba za povratak novca od vlasnika nepostojećeg objekta.

Kako Zoran kaže, očekuju da će im Buking pomoći da ostvare svoja prava.

- Koliko god da ste oprezni, ne postoji način da se sasvim zaštitite. Zato treba deliti iskustva, čitati recenzije, potražiti ta mesta na internetu... Odmoru se svi radujemo, štedimo za to tokom cele godine i zaista nam nije potrebno da nam presedne ta radost u životu - zaključuje Zoran.

 

Otvorite četvore očiju

Pre oko mesec dana Ivan Rogan iz Beograda je platio za sedam dana u Turskoj 3.600 evra, prema reklamama ol-inkluziv, ali ga je na licu mesta dočekao horor, loše sobe, loša usluga i manjak hrane. Kada se požalio, ponudili su mu jeftiniju varijantu ili doplatu od 500 evra.

- Na recepciji hotela saznajemo da pola sadržaja koji se nalazi na sajtu agencije ne postoji, bila je tuča za meso u restoranu, hranili smo se u „Meku“ u Kemeru, jer nismo mogli da dođemo do obroka u restoranu- rekao je Igor tada.

 

Slađanu se osladile prevare

Izvesni Slađan već drugu sezonu vara turiste iz Srbije preko društvenih mreža za smeštaj u Grčkoj. Kako pišu na portalu Grčka info, najbolje je da obratite pažnju kada rezervišete smeštaj.

„Prethodnih godina smo upozoravali da je pitanje trenutka kada će neko skinuti slike nekog apartmana u Grčkoj, ponuditi ih u nekoj od Fejsbuk grupa kao slike svog apartmana, uzeti depozit za letovanje od više ljudi, a zatim ugasiti broj, profil na Fejsbuku i nestati. Nemojte rezervisati smeštaj u Grčkoj putem raznoraznih Instagram profila, Fejsbuk grupa ili novoosnovanih stranica koje su se poslednjih godina namnožile u velikom broju, u kojima pojedinci nude svoje apartmane u Grčkoj, putem raznoraznih oglasa ili preko ljudi koji oglašavaju svoj smeštaj u raznim grupama, a koje lično ne poznajete“, kažu na ovom portalu.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (3)

Loading
Kalesu

03.08.2022 09:07

Kako god delovalo privlačno, jeftinije, atraktivnije... koja god trgovina da je u pitanju, društvene mreže zaobići u širokom krugu. Nemam ni jedan profil, iako nisam protivnik društvenih mreža, ali nigde nije lakše plasirati prevare, navući naivne pa netragom nestati.

Pera

03.08.2022 09:39

Prica mi deluje dosta lažno zato sto Booking prvo proveri objekat i istinitost pa ga tek onda postavi u ponudu na svoj sajt.