DŽIP ZA 40.000 DINARA U petak licitacija, nadmetanje ko da više!
Najviše je zainteresovanih za "audi A6", koji košta samo 45.000, ali i za džip "tojota", čija je početna cena 40.000 dinara. Pored ova dva vozila, 43 učesnika koja su se prijavila i platila kauciju moći će da licitiraju i za još 14 putničkih automobila, dva kombija, dva kros i jedan "suzuki" motor.
Velika navala
Carinik i član Komisije za elektronsku prodaju Božidar Đurić kaže da je ovo prva elektronska licitacija u Beogradu i da su zadovoljni velikim interesovanjem građana.
- Nakon elektronske prijave na našem portalu, kupujete tako što bukvalno iz fotelje jednim klikom dajete ponude i ako date najbolju, znači da ste vi novi vlasnik vozila. Sistem radi bez greške i očekujemo da ovo licitiranje bude uspešno. Prema dosadašnjim podacima, prijavile su se 43 osobe koje će se nadmetati ponudama. Učesnici se tokom licitacije ne predstavljaju imenom i prezimenom, već svako ima svoju šifru. Uz šifru su zapisani redni brojevi automobila za koje su zainteresovani i za njih su već uplatili kauciju - 30 odsto od prve cene - objašnjava Đurić i otkriva:
- Početne cene se kreću od 8.000 dinara za havarisanog "ford eskorta" do 300.000 dinara za kombi "sitroen", koji je zaplenjen zbog šverca garderobe. Najveće interesovanje potencijalnih kupaca je za džip "tojota - delta raner", koji je procenjen na 40.000 dinara. Za njega se će se "nadmetati" 16 učesnika. To je auto koji je koristila Vojska Srbije od 1999. godine. Za "audi A6", vredan 45.000 dinara, imamo 13 učesnika. Sledeći u nizu jeste "mercedes", koji je takođe bio na korišćenju u Vojsci, a njih desetoro će se nadmetati za njega i početi od 30.000 dinara. Imamo i tri motora, jedan suzuki i dva krosa, cene su im oko 120.000 dinara. Što se tiče ovih jeftinijih modela, njih ljudi uglavnom uzimaju za sekundarne sirovine ili da prodaju delove, dok ostali možda i mogu da se poprave - kaže on.
Prema njegovim rečima, svi automobili zaplenjeni su zbog carinskih prekršaja.
- Sva ova vozila koja su u našoj carinarnici, pa i na licitaciji, zaplenjena su zbog falsifikovanja dokumenata, šverca stvari, prekucavanja broja motora, upravljanja tuđim kolima stranih tablica... Trenutno imamo takvih 1.228 vozila i o njihovoj sudbini odlučuje sud - da li će biti vraćena vlasniku ili poslata kod nas na licitaciju. Svakako, cilj ovog sistema jeste da ovakvih prekršaja bude što manje, da ima više kupaca, da svaka licitacija bude uspešna i da doprinesemo budžetu naše države - objašnjava naš sagovornik i najavljuje novu licitaciju naredne godine, u kojoj će biti izložena 20 vozila.
Bez reklamacije
Na pitanje šta potencijalne kupce najviše zanima Đurić kaže:
- Kada dođu da pogledaju vozila, što je uvek moguće nekoliko dana pre same licitacije, ljudi pitaju svašta. Bilo je onih koji pitaju da li imaju pravo na reklamaciju ili, recimo, da li mogu da odvezu auto da provere da li mogu da ga registruju, pa da nam onda plate ili ga vrate. Uglavnom ih zanima kako da registruju problematična kola, jer tu odluku nakon kupovine donosi Agencija za bezbednost saobraćaja. Mi ne možemo ništa da im garantujemo. To i jeste jedan od uslova licitacije, zato i jesu takve cene.
Pratite nas i na Telegramu
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)