Ko bude gradio ekološki imaće manje troškove
Printscreen

Naveo je da će sledeće godine u martu biti završena brza saobraćajnica Surčin - Novi Beograd, koja će brže voditi do auto-puta „Miloš Veliki” sa Novog Beograda i iz Zemuna.

Obilaznica do Bubanj potoka biće završena do 1. juna, nakon čega tranzitni saobraćaj može da bude izmešten iz centra.

- Teretni saobraćaj preko Gazele je i sada zabranjen, ali svi vidimo da se to u praksi ne poštuje. Zato ćemo postaviti portale sa nadzornim kamerama, pa ko bude kršio zabrane platiće kaznu - rekao je Vesić.

Ko bude gradio ekološki imaće manje troškove

Printscreen/Naxi kamere

 

Vesić je naveo i da će početkom aprila biti gotova deonica Moravskog koridora od Pojata do Makrešana, duga 18 kilometara, a do kraja septembra i 28 kilometara duga deonica do Koševa, iznad Kruševca, čime će taj grad biti povezan sa Koridorom 10.

Vesić je ukazao i na to da će Ministarstvo posebnu pažnju posvetiti povećanju bezbednosti na putevima i da će biti oformljen poseban sektor koji će se baviti time.

On je najavio i promene Zakona o planiranju i izgradnji kako bi bio još efikasniji.

- Suština je da zakon obezbedi veću transparentnost, lokacijski uslovi biće izdavani kroz e-prostor, i više neće biti u papiru. Svi nosioci javnih ovlašćenja će stalno morati kroz taj e-prostor da ažuriraju uslove - pojasnio je ministar i napomenuo da će investitori morati da obezbede polisu osiguranja, pre prijave radova, da bi, u slučaju eventualne nesreće oštećeni mogli da naplate štetu.

- Neke procedure će biti uprošćene i ubrzane, posebno oko lokacijskih uslova i informacija o lokaciji. Želimo da stimulišemo zelenu gradnju, sve što država gradi moraće da ima sertifikat zelene gradnje, kao i oni koji grade komplekse veće od 10.000 kvadrata - rekao je Vesić i dodao da će investitori koji budu gradili ekološki plaćati niže doprinose za građevinsko zemljište.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading