OVAJ TRIK PRODAVCI KORISTE DA VAS "NAVUKU" Mislite da ste prevarili sistem, a u stvari ode više para!
Foto: Shutterstock

Jedna od onih koje svi znaju je čuvena cena koja se završava na "99". Psihološki, 599,99 dinara deluje manje nego 600 u umu kupca, iako nema ama baš nikakve razlike - nećete dobiti ni dinar kusura.

Manje poznat trik, koji se može videti u velikom broju radnji, jeste grupna ponuda proizvoda, u pakovanjima od dva komada. 

Odmah pored, stoje pojedinačni proizvodi - jeftiniji nego to pakovanje od dva komada.

Recimo da dve flaše gaziranog soka koštaju 275 dinara. Odmah pored, stoje pojedinačne flaše koje koštaju 125 dinara.

Dakle, jeftinije izađe da kupite dve pojedinačne flaše nego jedno pakovanje od dve. U čemu je trik?

Trik je u sugestivnoj prodaju putem cena. Da nema nepovoljnije ponude za pakovanje, kupili biste jednu flašu i to bi bilo to.

Ovako, uporedivši dve cene, dobijate sjajnu ideju da prevarite sistem, i kupite dve. To je trik. Koristeći sugestiju cenom, marketari su vas ubedili da kupite dve flaše, jer je tako povoljnije.

Pratite najnovije VESTI SA FRONTA

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading