HAOS Neverovatno rasipanje narodnog novca na javnom servisu: Serije ojadile RTS!
Tri ključna igrača u RTS-u koja su odlučivala koje spoljne producentske kuće će biti angažovane za izradu serijskog programa su: Dragan Bujošević, Vladan Čkrkić i Olivera Kovačević.
To je za Alo! naveo dobro obavešten izvor blizak Javnom servisu koji danima trese afera vezana za višemilionske sume koje je ova medijska kuća isplaćivala spoljnim produkcijama.
- Osim Bujoševića, koji bez ikakvog polaganja računa Upravnom odboru raspolaže sa 1.800.000 evra, Vladan Čkrkić raspolaže sa 120 miliona evra godišnje. On je u RTS-u zaposlen na poziciji direktora Poslovne jedinice TV program i javna je tajna da najčešće angažuje istu produkcijsku kuću „NiraPro“ i njenog vlasnika Nebojšu Neleta Garića, za koga zaposleni tvrde da mu je kućni prijatelj. Garić je, inače, bio jedan od suvlasnika „Multikom grupe“, preduzeća za multimedijalne komunikacije, s osam odsto kapitala, a ostali suvlasnici sa po 25 odsto bili su Dragan Đilas, Milica Delević-Đilas i 42 odsto Dragoslav Ilić - naveo je naš sagovornik.
Prema njegovim rečima, Čkrkić je uvek insistirao da druge produkcije koje bi dobile posao kao izvršnog producenta uzmu Garića.
- Garić je producirao po pet sezona „Vojne akademije“ i emisije „Vreme je za bebe“ i po dve sezone „Kamiondžija“ i „Radio Mileve“. To mu je donelo 12 ugovora sa RTS-om i minimum 30 miliona evra. Pritom, sve što je trebalo za „Vojnu akademiju“, osim glumačkih honorara, a oni su se mahom kretali od 500 do 1.000 evra, producent je dobio od Vojske Srbije. Reč je o uniformama, tehnici, tenkovima, puškama, lokacijama za snimanje jer većina kadrova je rađena u kasarnama i na Pasuljanskim livadama - istakao je naš izvor.
Na raport u Skupštinu
Kako je za Alo! naveo predsednik UO RTS-a Branislav Klanšček, on i Dragan Bujošević danas bi trebalo da se pojave u Skupštini Srbije na sastanku kod predsednika Odbora Skupštine Srbije za kulturu i informisanje Siniše Kovačevića.
- Ja sigurno idem, za Bujoševića ne znam. Inače, on me danima opstruira, još 8. februara tražio sam podatke o finansiranju Pesme Evrovizije, za koju je planom bilo predviđeno 140.000 evra, a čuo sam da je već potrošeno mnogo više. Do danas nisam dobio dokumentaciju - istakao je Klanšček.
Posebna priča je, kako je naš izvor naveo, kome su išle pare od reklama emitovanih posle prvog kadra „Vojne akademije“. Serija je emitovana u 20 časova, odnosno u prajm-tajmu.
- Bukvalno, posle prvog kadra išlo je tri minuta reklama. Gledaoci su svaki put zakidani za po šest minuta jer uz najavnu i odjavnu špicu od minut i po, tu je i tih tri minuta reklama. Uzme li se u obzir činjenica da je „Vojna akademija“ imala u četvrtoj sezoni 14 epizoda umesto uobičajenih 12 i da su te dve dodatne u stvari nastale od restlova, jasno je da je reč o velikoj mućki- dodao je naš izvor.
- Za „Radio Milevu“ je plaćeno 4.630.764 evra, a serija je snimana u dve prostorije kuće u Rankeovoj. Dakle, nema nikakvih enterijera, specijalnih efekata poput prevrtanja automobila, koje košta oko 50.000 evra. Cena je svrstava u red holivudskih ostvarenja, ali nažalost, po rejtingu je daleko iza. Koliko znam, mnogo je gledanija „Igra sudbine“, koja je kudikamo jeftinija - zaključio je naš izvor.
Desetine ugovora
Alo! je pozvao direktora produkcije „NiraPro“ Igora Stojanovića, koji je rekao da će se javiti, ali to nije uradio do kraja radnog dana. Inače, na zvaničnom sajtu ove producentske kuće navedeno je da su producirali:
5 sezona „Vreme je za bebe“
5 sezona „Vojne akademije“
2 sezone „Kamiondžija“
2 sezone „Radio Mileve“
Pratite najnovije VESTI SA FRONTA
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)