PARTIZANSKA ULICA PROHODNA ZA DRUMSKA VOZILA Do jutra sva voda je otekla sa ove lokacije
U situaciji kada je sinoć usled naglih i obilnih padavina jedan deo Novog Sada bio pod vodom, a sa poplavama su suočeni delovi Srbije i čitav region, tendenciozno je i zlonamerno dovoditi u pitanje kvalitet radova izvedenih prilikom rekonstrukcije železničkog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici u Novom Sadu.
Svi radovi na izgradnji novog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici u Novom Sadu, u okviru projekta brze pruge Novi Sad – Subotica, urađeni su prema projektu, uključujući i rešavanje problema odvođenja atmosferskih voda, sa kojim se ovaj deo grada godinama unazad susretao.
Prilikom izgradnje železničkog nadvožnjaka na brzoj pruzi u Partizanskoj ulici u potpunosti je bio rešen dugogodišnji problem odvođenja atmosferskih voda, ali u situaciji velikih vremenskih neprilika i obilnih kiša, taj sistem jednostavno nije mogao da odjednom primi i odvede toliku količinu vode. Kao što to nije bilo moguće ni na drugim lokacijama u Novom Sadu, ali i u drugim delovima Srbije, kao ni u brojnim gradovima u regionu. Toliku količinu padavina u tako kratkom roku, jednostavno, ni jedan odvodni sistem nije u mogućnosti da odmah reši.
Tokom jučerašnjih pljuskova u Novom Sadu, u vremenskom periodu od svega 45 minutas, pala je ogromna količina kiše, što je izazvalo akumuliranje vode ispod više mostova i nadvožnjaka u ovom gradu, pa i ispod železničkog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici. Situaciju sa poplavama sinoć u Novom Sadu otežala je na ovoj lokaciji i činjenica da se Partizanska ulica nalazi u nižim delovima grada, zbog čega su se tu sakupljale veće količine vode.
Količina vode koja je juče pala na Novi Sad na nivou je stogodišnjeg proseka, pa je postojeća kanalizacija tokom noći primala i odvodila vodu na teritoriji čitavog grada, pa i sa lokacije železničkog nadvožnjaka u Partizanskoj ulici.
Do jutra je sva voda otekla sa ove lokacije, nakon čega su komunalne službe Novog Sada koje su čitave noći radile i dežurale, očistile nanose mulja u kanalima i samoj ulici. Jutros je Partizanska ulica bila prohodna za drumska vozila, a saobraćaj je bio normalizovan.
Novoizgrađeni železnički nadvožnjak u Partizanskoj ulici u Novom Sadu jedan je od 58 novih objekata na brzoj pruzi Novi Sad – Subotica, uključujući i izgradnju ukupno 30 novih nadvožnjaka.
Pruga Novi Sad – Subotica duga je 108 kilometara. To je treća deonica pruge za velike brzine od 200 km/sat kroz Srbiju, od Beograda do državne granice sa Mađarskom.
Izvođač radova na izgradnji brze pruge Novi Sad – Subotica je kineski konzorcijum „China Railway International” i „China Communications Construction Company”, a vrednost ugovora je 1,16 milijardi dolara.
Brza pruga Novi Sad – Subotica biće završena do kraja 2024. godine, nakon čega će međunarodni putnički vozovi između ova dva grada prema simulaciji putovati 42 minuta.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)