KOMŠINICI, KOJA JE STARA I BOLESNA, PREVARANTI UVALILI DUŠEK OD 166.000 DINARA Potez ove Srpkinje je oduševio sve
Od ljubaznog telefonskog poziva, preko prezentacije u kući ili restoranu do kupovine nekog proizvoda od nekoliko stotina ili hiljada evra i beskonačnih rata koje im zatim odbijaju od penzije - tako funcioniše lanac prevare.
Jedna Tviterašica na mrežama je napisala da je njena stara i bolesna komšinica imala slično iskustvo, da su probali da je prevare ali da im je ona stala na put.
- Komšinicu, koja je stara i bolesna (nervni bolesnik), navatao neki lik koji prodaje dušeke i podvalio joj ugovor na 166.000 rsd za dušek. Onda je odveo u banku da da administrativnu zabranu na penziju. Juče ih zovem i objasnim im da sad imaju problem sa mnom i da ćemo ih tužiti za poništaj tog ugovora jer ona nije u stanju da takve stvari potpisuje i lako ćemo na sudu dokazati jer ima nekoliko F dijagnoza i iz aviona se vidi da je bolesna. Dušek joj nisu ni isporučili. Epilog: Vozim je danas u 9 h na sporazumni raskid ugovora, jer komšiluk! - napisala je ona, a nešto kasnije dodala:
- Upravo smo raskinuli ugovor!
Ljudi su imali pozitivne reakcije na njen gest.
"Bravo za vas. Da je više takvih kao vi". "Seme dobrote se ne može iskoreniti... dobro je to znati. Da znaju i oni koji to pokušavaju...plaši ih to! Širi dalje!"
U komentarima se vidi da je dosta ljudi imalo iskustva sa prevarantima.
- Moja mama je jednom poručila ,neku kremu za koljena,poslije tog su joj nekih 5-6 puta donosili šta im padne na pamet,a ona uopšte nije ništa naručila,jadna mislila da mora platiti i plati.Brat se slučajno zadesio,kad je dostavljač donio neke jastuke. Mati uporno tvrdila nisam naručila,ne treba mi, dostavljač joj je zaprijetio ,da će je predati na sud,e tad je moj brat izašao,pokupio sve do tad plaćeno i nije ga pusti dok ne vrati novac i rekao :"Sad ti mene daj na sud". Nikad se pojavili više nisu, niti je bilo ikakve prijave.
- Neverovatno, juče mi žena govori, došla joj neka starija žena u banku i znate one poruke nasledili ste pola miliona $, čestitamo, žena potvrdi, pristane na dalje dopisivanje, razmenu podataka, bla bla, ista priča, ova moja joj objasni, uzme telefon, sve poblokira, spasila je..
Ovo su saveti kojih bi trebalo da se pridržavaju svi potrošači, kako bi se zaštitili od prevara.
- Trgovcu tražite dokumenta i podatke o firmi s matičnim brojem
- Razmislite da li vam je takav proizvod uopšte potreban
- Obavestite i angažujte mlađe članove porodice
- Imajte na umu da imate 14 dana rok da odustanete od kupovine
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)