POŠTIN PAKETOMAT sa pogodnostima pametne dostave pošiljaka 24 sata dnevno
Foto: Alo!

Korisnicima donosi brojne pogodnosti u odnosu na tradicionalan način isporuke pošiljaka.

420 Poštinih paketomata dostupno je na prometnim i lako dostupnim lokacijama u celoj zemlji, u najvećim i svim većim gradovima i mestima gde je najveći broj paketa za isporuku i gde često primaoci pošiljaka veći deo dana nisu kod kuće, čime je mreža Poštinih paketomata raširena do nacionalne pokrivenosti. U planu je širenje mreže sa još 1.500 Poštinih paketomata širom Srbije. 

Ova usluga predstavlja brzu, laku i pametnu opciju dostave pošiljaka, sa brojnim prednostima za korisnike: 

  • olakšavaju kupovinu na internetu, jer korisnici znaju da će ih paketi čekati u izabranom paketomatu i lakše se opredeljuju za kupovinu odabirom ove usluge; 
  • štedi vreme – mogućnost za preuzimanje paketa 24 sata 7 dana u nedelji 365 dana u godini; bez obaveze čekanja dostavljača, kojima je tako omogućeno da dostave pakete i u vreme kada primaoci nisu kod kuće.
  • laka dostupnost – paketomati su instalirani na javnim, prometnim i lako dostupnim lokacijama – korisnici pakete mogu usmeriti na paketomate kojima im je najlakše i najbrže da pristupe, u vreme koje im najviše odgovara, bez čekanja kurira; 
  • usluga je dostupna svima – registrovanim i neregistrovanim korisnicima, bez i sa mobilnom aplikacijom, i sa bilo kojim telefonom, pametnim ili klasičnim; 
  • lako i jednostavno korišćenje – svi podaci potrebni za preuzimanje paketa šalju se na mobilni telefon, a na svakom paketomatu istaknuta su uputstva za upotrebu. 
  • Korisnici koji se opredele za korišćenje aplikacije, što je preporuka zbog ubrzanog razvoja čitavog seta novih funkcionalnosti, aplikaciju Direct4.me App mogu preuzeti na Apple iOS app i Play prodavnici.

    Sve informacije o usluzi, načinu korišćenja i lokacijama paketomata, dostupne su na sajtu Pošte Srbije na linku paketomat.posta.rs. Na istom linku otvorena je anketa za korisnike, koji su pozvani da predlože lokacije za postavljanje novih paketomata, i biće obavešteni o postavljanju paketomata u blizini lokacije koju su predložili.

    Kako funkcioniše usluga

    Poštini paketomati jasno su i prepoznatljivo obeleženi, imaju moderan dizajn i maksimalno iskorišćen prostor za pošiljke. Podaci potrebni za preuzimanje paketa šalju se na mobilni telefon, a preuzimanje paketa od strane korisnika funkcioniše po jednostavnom principu – primalac dobija poruku da ga u paketomatu čeka paket, odlazi do paketomata i putem aplikacije ili poziva otključava ga i preuzima pošiljku. Pošiljka čeka u paketomatu 48 sati. 

    Pošta Srbije nastavlja sa automatizacijom procesa i digitalizacijom poslovanja i usluga. Sledeća usluga koju će ponuditi, čije pokretanje je u toku, je usluga dostave i isporuke pošiljaka putem personalizovanih paketomata namenjenih individualnom i kolektivnom stanovanju i personalizovanih kompanijskih paketomata namenjenih poslovnim objektima.
     

    PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

    Komentari (0)

    Loading