MEDIJI SU MOGUĆNOST ZA SARADNJU Saša Blagojević, vlasnik Alo Media Systema, predstavio platforme i portale naše kompanije
Saradnja Srbije i Ugande bila je osnovna tema serije radnih sastanaka i Samita održanog u Beogradu. Na njima su učestvovali privrednici, ali i donosioci odluka i ministri dve države. Između ostalih, Saša Blagojević, vlasnik kompanije Alo Media System, predstavio je srpsku medijsku scenu i mogućnosti za saradnju na marketinškom tržištu.
Panel posvećen digitalizaciji u medijima, marketingu i turizmu započeo je Mark Persi, trgovinski predstavnik Ugande u Velikoj Britaniji, ocenom da je Srbija sada zemlja slobodnih medija i da je medijsko tržište veliko koliko može da bude u ovolikoj zemlji.
- Imate sjajno medijsko tržište, medijske kuće prodaju svoje proizvode širom sveta. S druge strane, Uganda je takođe stabilizovana i puna je mogućnosti upravo za ovaj sektor - medije, marketing i turizam - rekao je on.
Saša Blagojević je govorio o potencijalima Srbije koji bi mogli biti značajni našim gostima.
- Beograd je centar regiona, a u radijusu od 400 kilometara nalazi se još nekoliko drugih evropskih prestonica, što govori o pogodnosti položaja i mogućnostima za poslovanje. Među ključnim stvarima koje očekujemo u narednom periodu je nastavak stranih investicija. Pored toga Narodna banka Srbije je procenila da se potrošnja u zemlji povećava i da će se povećati. Plate su takođe porasle i iznose negde oko 1.000 evra, što je prilično dobro za ovaj region i pruža mogućnost trošenja ne samo na osnovne stvari, već i na neke luksuzne proizvode - rekao je Blagojević, i dodao:
- Znamo da broj korisnika interneta raste svakog trenutka i jedini problem koji imamo je previše informacija. Posao našeg tima je da selektujemo te informacije i damo vam one koji su vama i nama korisne za privredu. U Srbiji većina ljudi koristi internet kod kuće, tako da to znači da bi trebalo servirati neke suptilne informacije. U njima leži naša prilika da, recimo kroz predlog recepta za voćnu salatu, možemo da preporučimo ananas iz Ugande - precizirao je Blagojević.
On je istakao i da Alo Media System razvija razne platforme, portale.
- Mi smo razvili i novu platformu na razmenu sadržaja. Zahvaljujući tome plasiraju se iste informacije na 20 različitih portala, u skladu sa ciljnom grupom tog portala. To je posebno važno s obzirom na to da ljudi u Srbiji gotovo ništa i ne znaju o Ugandi. Zato je marketinška agencija koja je deo naše grupe napravila promo-spot za Uganda hab, ali i za neke proizvode. I to pokazuje samo deo mogućnosti za promociju - rekao je Blagojević.
Znanje i umrežavanje su naš glavni resurs za budućnost, a, kako je istakao Mahmud Ahudu, upravo to će Srbija i Uganda dobiti udruživanjem i kroz Uganda hab u Beogradu na vodi.
- Pozicioniraćemo se tako da budemo konkurentni, gradimo dobre odnose da bismo uspostavili saradnju i da bi se neko odlučio za nas u moru ponuda. Zbog toga se moramo držati zajedno - poručio je on na kraju izlaganja.
Treba nam digitalizacija
Kako je rekao jedan od predstavnika Ugande, vlasnik plantaža i firme za preradu kafe Tugume, njegovoj zemlji i njegovom preduzeću neophodna je digitalizacija, , tako da raširenih ruku čekaju srpske stručnjake i kompanije koje bi im pomogle pri digitalizaciji i modernizaciji procesa proizvodnje.
Šta sve stiže iz Afrike
Uganda je najveći proizvođač i izvoznik kafe iz Afrike, proizvodi najkvalitetniji čaj na svetu i izvozi 90.000 tona čaja, ogromne količine kakaoa, kao i 55.000 tona pamuka i izuzetno mnogo kvalitetnog tropskog voća (banana, ananas). Ministar poljoprivrede Ugande Brajt Rvavi pozvao je u ime svoje zemlje srpske firme da otvore ekspoziture kod njih, te da zajedno zarađuju izvozom prerađenih proizvoda umesto sirovih.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)