recepcija
Foto: Alo/Foto: Shutterstock

Kada smo 19. avgusta stigli na recepciju, saznali smo da ne postoje rezervacije na naša imena niti je agencija bilo šta platila, kao i da su vaučeri koje imamo lažni, kaže za Kurir Jelena Marjanović iz Ćuprije.

- Sa agencijom "Eos travel" smo putovali i ranijih godina i bili smo prezadovoljni. Zbog te dugogodišnje saradnje odlučili smo da i ove godine odemo preko njih u Bečiće i za to smo rezervisali hotel još 26. januara. Inače ova agencija je subagent, a u ugovoru koji smo dobili kao organizator putovanja stoji matična agencija. Platili smo depozit 400 evra i dobili priznanice - objašnjava nam Marjanovićeva i dodaje:

- Sredinom godine smo isplatili i ostatak. Imali smo sve za letovanje od 19. do 28. avgusta, polupansion, parking...

Kaže i da su odlučili da krenu ranije na letovanje da bi proveli nekoliko dana na Zlatiboru, te su zamolili vlasnicu agencije da im ranije da vaučere.

- Nije se protivila, dala nam vaučere, poželela srećan put. Kad je suprug došao kući, bilo mu je sumnjivo jer je video da je vaučere izdao "Eos travel", a ne matična agencija kao što je to bilo prethodnih godina. To smo prokomentarisali, ali ni nakraj pameti nam nije bilo da će nas prevariti. I dalje se vodimo dobrom saradnjom koju smo imali.

Ono što je tad budilo sumnju je i njena rečenica da ćemo, ako nešto ne bude kako treba zbog poplava u Crnoj Gori, dobiti bolji smeštaj i da ne brinemo. Kao da je još tada pokušala da nam ukaže na nešto.

Marjanovićeva dodaje i da su je zbog te njene rečenice pred sam put opet pozvali i pitali da nije došlo do promena. Vlasnica agencije im je rekla im da je sve onako kako su se dogovorili.

- Nakon odmora na Zlatiboru nastavili smo put Bečića i tamo stigli oko pola tri po podne. Na recepciji predajemo vaučere od agencije, gde nam kažu da nas nema na spisku, nemamo rezervacije kao i da nije ništa uplaćeno, da imamo lažne vaučere. Svi smo zatečeni i šokirani, zovemo vlasnicu agencije, koja kaže da je pokušavala da nas dobije putem Vajbera i da javi da ima mali problem.

Kad je suprug pitao kakav problem koji od januara nije mogao da se reši, ćutala je, a zatim kazala da je došlo do propusta i da će nam uplatiti 250 evra da se snađemo za taj vikend i da probamo sami da nađemo smeštaj. Rekla je da je videla gde ima slobodno mesto i da ona nije nečovek - tvrdi Jelena i dodaje:

- Subota po podne, deca istraumirana kad su to čula, umorna od puta, nigde parkinga, a još manje slobodnog mesta... Našli smo drugi hotel o našem trošku, a kad samo vlasnici pomenuli da ćemo je prijaviti turističkoj inspekciji i tužiti po povratku, rekla nam je da će vratiti novac.

Naglašavaju i da im je novac uplaćivala od ponedeljka do srede po 200, 300 evra, dok nije isplatila sve.

- Kontaktirali smo i s matičnom agencijom, koja je i trebalo da bude organizator, i saznali da kod njih "Eos travel našu rezervaciju nikada nije uradio. Naknadno saznajemo da nismo jedini oštećeni i da je u poslednje vreme to postao način rada agencije. Zato želim da upozorim sve da paze jer je račun agencije u blokadi od 2021, te da oni ne bi ni smeli da izdaju vaučere.

Vlasnica "Eos travela"

Greške se dešavaju, vratila sam taj novac

Ovim povodom stupili smo u kontakt s turističkom agencijom "Eos travel". Vlasnica nam je rekla da se greške dešavaju.

- Ova agencija postoji više od 20 godina, problemi se dešavaju u okviru overbukinga, da u nekom smeštaju ima ili nema mesta. Ja sam ovde najljudskije postupila i vratila ceo iznos novca. Turistička inspekcija može da dođe i da pogleda - poručila je vlasnica.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading