KUPCI GODIŠNJE PODNESU 17.000 ŽALBI Evo zašto proizvodi traju koliko i garancija
Shutterstock

Vesna Perinčić iz Republičke unije potrošača je podsetila da postoji zakonska garancija od dve godine.

- U tom periodu se podrazumeva da proizvod mora da funkcioniše besprekorno i da ima ugovorena svojstva. Nakon toga imamo garanciju koju izdaje trgovac ili proizvođač i ona može da traje onoliko koliko oni odrede - objasnila je Periničić za Pink.

Kako je dodala, u praksi tehnička roba i traje koliko je garantni rok.

- Tu je sada i problem rezervnih delova - ukazala je Periničić i napomenula da u Srbiji nije razvijeno konkurentno tržište i nije omogućen pristup većem broju privrednih subjekata koji se bave tehničkom robom.

Ona je dodala da konkurencija omoguća i inovativnije proizvode i pristupačnije cene i bolji kvalitet.

Postoje programirani kvarovi

Goran Papović, predsednik Nacionalne orgnaizacije potrošača Srbije, je ocenio da postoje takozvani programirani kvarovi.

 A mi smo sebi dozvolili da ukinemo naredbe ili uredbe. Programirani kvarovi postoje, to se zna i u EU - naveo je Papović i naveo da godišnje ima oko 17.000 žalbi.

Prema njegovim rečima, nedostaju tržišna analiza i nadzor.

BONUS VIDEO

 

@alo_portal Koji je najneobičniji nadimak koji ste čuli da neko ima? 🤭 #alodnevnenovine #alo #fypシ #fypシ゚viral #nadimak ♬ original sound - Alo_portal

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading