UREĐAJ NE RADI, A KUPILI STE GA PRE MANJE OD ŠEST MESECI? Idite kod prodavca - ovo su vaša prava
Uređaj prvo ide na dijagnostiku, posle koje dobijate odgovor prodavca da li prihvata ili ne prihvata reklamaciju. Prodavac je dužan da potrošaču bez odlaganja izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.
Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
U slučaju da prodavac prihvata reklamaciju uređaj može biti popravljen, zamenjen ili će biti pravično umanjena cena ili će biti raskinut ugovor.
Ukoliko ste uložili reklamaciju, ali je prodavac vašu reklamaciju odbio tvrdeći da je nedostatak nastao vašom krivicom, ako se nedostatak pojavio u periodu od šest meseci od kupovine, pretpostavlja se da vam je uređaj prodat sa nedostatkom. Tada je prodavac taj koji treba da dokaže da uređaj nije imao nedostatak.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)