Šapić: Servisni centar Grada Beograda za kratko vreme pokazao svoju punu efikasnost - za prvih šest meseci 630.000 poziva građana
Prema njegovim rečima podaci su potvrda da je nešto što deluje nemoguće zapravo moguće kada imate ljude koji žele da urade nešto konkretno, da ostave rezultat iza sebe i rade u interesu Beograđana.
– Pre šest meseci obećali smo da ćemo pokušati da umrežimo sve službe na jednom mestu. Sve komunalne usluge preduzeća „Javno osvetljenje”, „Parking servis”, „Beograd put”, „Naplata prevozne usluge”, „Infostan tehnologije”, „Zelenilo”, Gradska čistoća”, „Beogradske elektrane”, „Gradsko stambeno”, „Beogradski vodovod i kanalizacija”, odnosno ukupno 12 stavili smo na jedan broj telefona – rekao je Aleksandar Šapić.
Kako je rekao namera je bila da sve telefone koje smo imali objedinimo jedinstvenim brojem.
– Ovde je sada zaposleno 130 ljudi, koji rade u tri smene, što ranije bio slučaj. Na ovaj način želimo da omogućimo korisnicima da na jednostavan način dobiju sve potrebne informacije. Za prvih šest meseci objedinjeni kol centar primio je 630.000 poziva, dok je 2011. godine broj poziva u kol centrima bio oko 40.000. U toku 2012. bilo je 52.000, naredne godine 130.000, a od 2015. do 2022. godine bilo je u proseku između 125.000 i 160.000 poziva godišnje – precizirao Šapić i podsetio da je sličan kol centar prethodno formiran i na Novom Beogradu, dok je bio predsednik najmogoljudnije beogradske opštine.
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Pogledaj galeriju
Šapić je istakao da servisni centar Grada izgleda poput centara u najozbiljnijim svetskim kompanijama, a da brojevi pokazuju da je to jedan od najvažnijih projekata urađenih u proteklih nekoliko meseci.
Aleksandar Šapić je zahvalio svima koji rade u ovoj službi i dodao da je napravljen dobar tim i da korisnici osećaju da su deo dobro usklađenog sistema.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)