promo
Foto: Promo/Promo

Kao odgovor na zahteve klijenata za većom transparentnošću transakcija, Ethoca - inovativno rešenje kompanije Mastercard omogućiće klijentima Addiko banke detaljniji pregled njihovih kupovina.

Uvođenjem ove nove usluge u mobilnoj aplikaciji, Addiko banka će omogućiti vlasnicima Mastercard platnih kartica da imaju više informacija o transakcijama, uključujući i naziv i logo trgovca, kao i lokaciju kupovine. Nova usluga je uvedena od juna ove godine, a svi podaci koje će klijenti imati na raspolaganju pomoći će im da brzo i pouzdano utvrde koje su kupovine legitimne.

promo

Promo

 

Nedavna anketa koju je sprovela kompanija Mastercard pokazala je da 77 odsto klijenata ima poteškoća kod identifikovanja nekih transakcija u okviru kanala digitalnog bankarstva, što često kod klijenata izaziva zabrinutost, uznemirenost i osećan izgubljenosti ili bespomoćnosti. Cilj saradnje između Addiko banke i Mastercard jeste upravo otklanjanje tih nesigurnosti.

„Ponosni smo što smo prva banka u Srbiji koja uvodi Mastercard inovativno rešenje za transparentniji prikaz digitalnih transakcija. Naši klijenti od sada mogu da vide dodatne informacije o transakcijama, a mi time unapređujemo iskustvo digitalnog bankarstva, smanjujemo osećaj nesigurnosti i pokazujemo našu posvećenost pružanju naprednih i modernih usluga”, izjavila je Vanja Vuletić, izvršna direktorka Sektora za poslovanje sa stanovništvom i digitalnog bankarstva Addiko banke.

Mnogi trgovci su već uzeli učešće u ovoj inicijativi time što su dostavili svoje logotipe na Ethoca platformu, koji su onda povezani sa odnosnim transakcijama, čime se omogućavaju jasne vizuelne oznake koje služe kao pomoć vlasnicima kartica u efikasnom utvrđivanju koje su kupovine legitimne.

„U kompaniji Mastercard fokusirani smo na pružanje brzih, jednostavnih i sigurnih opcija za naše korisnike. Razvijamo različita rešenja kako bismo doprineli bezbednijoj digitalnoj ekonomiji i podržali trgovce i finansijske institucije. Digitalna rešenja, poput Ethoca, posebno su važna u današnje vreme kada online i mobilno bankarstvo postaju sve popularniji. Veća transparentnost transakcija doprinosi napretku digitalnih tehnologija i poboljšava korisničko iskustvo. Zadovoljstvo klijenata, koji se osećaju sigurno i imaju kontrolu nad svojim transakcijama, najvažniji je ishod ovih inovacija,” izjavila je Jelena Sretenović, direktorka kompanije Mastercard za tržišta Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine.

Saradnja između Addiko Bank i Mastercard je naročito značajna u digitalnoj eri kada popularnost online i mobilnog bankarstva eksponencijalno raste. S obzirom da digitalno bankarstvo postaje primarni kanal za 60 odsto klijenata, koji ove usluge koriste češće od jednom nedeljno, ovo partnerstvo ima za cilj da unapredi korisničko iskustvo, smanji broj zahteva za povraćaj sredstava i ojača odnos između vlasnika kartica, banaka i trgovaca.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading