Printscreen
Foto: Printscreen/Printscreen

Veći zahvati su rađeni u motornom odeljku gde su dva benzinska motora po 120 KS zamenjena jednim dizelskim motorom V-8 snage 260 KS, što je na masu od 13.800 kilograma dalo odnos snage 19,1 KS/t.

Motorni odeljak je opskrbljen automatskim sistemom nadzora od požara, predgrejačima goriva, izmenjivačem toplote i drugim uslužnim uređajima. Oklopna zaštita je tipično ruska, s prednje strane obezbeđuje zaštitu od dejstva teških mitraljeza 12,7 mm s udaljenosti od 100 metara, te fragmenata artiljerijskih projektila. Gornji deo oklopa tela osigurava zaštitu od pancirnog zrna 7,62 mm na udaljenosti od 100 metara, dok donji deo tela ima zaštitu od iste municije s udaljenosti 750 metara. Na gornjem prednjem delu je ugrađena ručno pokretana kupola s jednim članom posade opremljena teškim mitraljezom 14,5 mm KPV kojoj je u odnosu na ranije modele povećano područje delovanja na +60°, čime postaje efikasnija za delovanje po niskoletećim avionima i helikopterima. U kupoli je smešten i koaksijalno spojen puškomitraljez kalibra 7,62 mm.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading