privrdna komora
Foto: Alo/Foto ALO!

U Privrednoj  komori Srbije danas je održana konferencija o strateškom pristupu i uspešnoj prodaji robe i marketinga na kineskom tržištu.
Sveobuhvatna prezentacija odgovorila je na ključna pitanja zainteresovanih privrednika za poslovanje u Kini. Poslovni modeli prodaje robe u Kini, analiza tržišta i konkurencije, ali i kako pronalaziti tržišne prilike i privući  kineske potrošače. 

privrdna komora

Foto ALO!

 


Prvo poslovno udruženje ,Centar za saradnju sa Azijom, Privredna komora Srbije, Ningbo Central and Eastern European Assotiation, Biznis klub STENA i Udruženja Vinara BERMET Sremski Karlovci i Diaspora Group udruženi predstavili su rešenja za domaće privrednike u vezi nastupa srpskih privrednih društava u sektoru proizvodnje i turizma na kineskom tržištu. 
Nebojša Terzić, direktor Centara za saradnju sa Azijom za ALO! je izjavio će ovaj sporazum olakšati izvoz srpske robe.
privrdna komora

Foto ALO!

 


 - Mi smo došli do zaključka da taj proces dok bude trajao, on će se isplatiti na velike količine robe. Pored carine, naravno, postoje druga davanja koja stoje prilikom uvoza robe, kako u Srbiju, tako i u Kinu. Mi mislimo da ne treba čekati period usklađivanja, prilagođavanja, verujemo da odmah treba krenuti sa radom. Najbitnije je raditi, a onda vremenom svako olakšanje koje dođe će samo olakšati, odnosno povećati profitabilnost- objašnjava Terzić i dodaje:

privrdna komora

Foto ALO!

 


- Dali smo privrednicima jasne impute šta je njima bitno da stignu na to tržište, jer u poslu postoji mnogo faktora, od logistike, skladištenja, prodaje... A ova prezentacija je odgovor kako da jedna kompanija dođe, postavi se i krene da se razvija na tom tržištu, jer to je u stvari bila glavna nejasnoća koju su do sada imale srpske kompanije i mislim da smo dali neke ključne odgovore. I u stvari, ovo je jedan poziv svima da dođu.

privrdna komora

Foto ALO!

 


Potpisan je i važan memorandum o jačanju saradnje marketing strategije i promocije Sremskih Karlovaca na kineskom tržištu. Formiranje zajedničkog centra za digitalizaciju postojeće ponude i stvaranja uslova za snažnjiju marketinšku promociju Udruženja Vinara kao i Sremskih Karlovaca kao važne vinske destinacije kod kineskih potrošača i turista. 

privrdna komora

Foto ALO!

 


Dražen Đurđić, predsednik opštine Sremski Karlovci ponosan na ovu saradnju za ALO! je istakao da je ovo važno za budućnost Sremskih Karlovaca kao istrorijskog, kulturnog i turističkog centra. 

- Sremski Karlovci su mapirani i locirani kao centar vinarstva Srbije. I mi sad koristimo tu poziciju, što smo najmanja opština u Srbiji sa najvećim brojem vinara po glavi stanovnika. Preko 25 vinara na 8000 stanovnika.Kinesk turisti, su u proteklom vremenu već prešli 50% ukupnog broja turista u Sremskim Karlovcima- kaže Đurđić i dodaje:
Kroz ovu platformu i  ovaj potpisani memorandum sa kineskim prijateljima, mi zapravo otvaramo mogućnost da kineski turisti dolaze kod nas i kroz jedan prodajni centar, koje je naše Udruženje vinara sa teritorije Sremskih Karlovaca potpisalo kupuju naše proizvode. 
privrdna komora

Foto ALO!

 


- Nudimo im direktnu kupovinu, ne samo vina, nego i drugih suvenira koji su kod nas prisutni u Sremskim Karlovcima, a mogu da je plate na način koji je njima prilagođen, a to je preko platforme WeChat-a, robu dobijaju  u roku od 48 sati, koja je izvezena u Kini - zaključio je predsednik opštine Sremski Karlovci.
Sporazum o slobodnoj trgovini između Kine i Srbije podrazumeva sa srpske strane 10.500  proizvoda, a sa kineske strane nešto preko osam hiljada proizvoda. 

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading