MLADI SATIMA ČEKALI U REDU ZA POSVETU Vesić na Sajmu knjiga potpisivao svoju monografiju "Digitalni politički marketing" (FOTO)

Izdavač je engleska kuća "Pearson", a ministar ističe da je ideja ove naučne monografije da mladima pokaže na koji način se društvene mreže mogu koristiti u političkim kampanjama.
Foto: Alo/Masonri Jošida
Veliko mi je zadovoljstvo što smo profesor Miha Marič i ja posle Ljubljane, gde smo održali promociju ove naučne monografije 'Digitalni politički marketing', danas u Beogradu na Sajmu knjiga", rekao je Vesić.
Foto: Alo/Masonri Jošida
Želeli su, kako dodaje, da kroz ovu naučnu monografiju pokažu na koji način se razvijao digitalni politički marketing poslednjih 10 godina.
- Hteli smo da ukažemo na njegovu važnost i koliko je važno za ljude koji se bave javnim poslom da budu u kontaktu sa ljudima, odnosno građanima, jer je to mesto gde mogu da saznaju za probleme, da ostvare interakciju i rešavaju probleme s obzirom da su naši životi sve više vezani za same društvene mreže, kazao je Vesić.

Alo/Masonari Jošida
Ministar naglašava da političari koji ne koriste društvene mreže za komunikaciju sa građanima ne mogu očekivati uspeh.
-Ja sam svoje primere dao, a profesor Miha Marič je uspeo da mi pomogne da napravimo udžbenik. Nadam se da će on biti popularan ovde koliko je već popularan u Sloveniji, a da će mladim ljudima koristiti jer je suština da se prenese znanje - istakao je Vesić.
Foto: Alo/Masonri Jošida
U toku osvrta na minuli autorski rad i delo "Knjiga o Beogradu", ministar Vesić za Alo! je naglasio da je pisao sa posebenim emocijama kao i da je dobar izvor podataka za one koji se bave istorijom.
- Radeći na tom delu, sasvim sučajno sam došao do saznanja da je zapravo ideja da se napravi pruga nastala još davne 1851. godine, a ne kako se mislilo 1884. Ponosan sam što je ta knjiga doživela popularnu formu, kroz mini serije - reko je Vesić.
Foto: Alo/Masonri Jošida
Koautori ovog udžbenika "Digitalnog političkog marketinga" su profesori sa Univerziteta u Mariboru Goran Arsenijević i Miha Marič, koji je takođe danas potpisivao naučnu monografiju.
Promocija "Digitalnog političkog marketinga" prvobitno je održana 23. oktobra na Univerzitetu u Ljubljani, gde je Vesić održao i prvo predavanje studentima o sve značajnijoj ulozi društvenih mreža u politici, s naglaskom na kampanje koje su prethodnih godina vodili predsednički kandidati u SAD-u.
Međunarodni sajam knjiga počeo je 19. oktobra i trajaće do sutra.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)