vesic
Foto: Alo/Alo/Masonari Jošida

Izdavač je engleska kuća "Pearson", a ministar ističe da je ideja ove naučne monografije da mladima pokaže na koji način se društvene mreže mogu koristiti u političkim kampanjama.

vesic

Foto: Alo/Masonri Jošida

 

Veliko mi je zadovoljstvo što smo profesor Miha Marič i ja posle Ljubljane, gde smo održali promociju ove naučne monografije 'Digitalni politički marketing', danas u Beogradu na Sajmu knjiga", rekao je Vesić.

vesic

Foto: Alo/Masonri Jošida

 

Želeli su, kako dodaje, da kroz ovu naučnu monografiju pokažu na koji način se razvijao digitalni politički marketing poslednjih 10 godina.

- Hteli smo da ukažemo na njegovu važnost i koliko je važno za ljude koji se bave javnim poslom da budu u kontaktu sa ljudima, odnosno građanima, jer je to mesto gde mogu da saznaju za probleme, da ostvare interakciju i rešavaju probleme s obzirom da su naši životi sve više vezani za same društvene mreže,  kazao je Vesić.

vesic

Alo/Masonari Jošida

 

Ministar naglašava da političari koji ne koriste društvene mreže za komunikaciju sa građanima ne mogu očekivati uspeh.

-Ja sam svoje primere dao, a profesor Miha Marič je uspeo da mi pomogne da napravimo udžbenik. Nadam se da će on biti popularan ovde koliko je već popularan u Sloveniji, a da će mladim ljudima koristiti jer je suština da se prenese znanje -  istakao je Vesić.

vesic

Foto: Alo/Masonri Jošida

 

U toku osvrta na minuli autorski rad i delo "Knjiga o Beogradu", ministar Vesić za Alo! je naglasio da je pisao sa posebenim emocijama kao i da je dobar izvor podataka za one koji se bave istorijom.

- Radeći na tom delu, sasvim sučajno sam došao do saznanja da je zapravo ideja da se napravi pruga nastala još davne 1851. godine, a ne kako se mislilo 1884. Ponosan sam što je ta knjiga doživela popularnu formu, kroz mini serije - reko je Vesić. 

vesic

Foto: Alo/Masonri Jošida

 

Koautori  ovog udžbenika "Digitalnog političkog marketinga" su profesori sa Univerziteta u Mariboru Goran Arsenijević i Miha Marič, koji je takođe danas potpisivao naučnu monografiju.

Promocija "Digitalnog političkog marketinga" prvobitno je održana 23. oktobra na Univerzitetu u Ljubljani, gde je Vesić održao i prvo predavanje studentima o sve značajnijoj ulozi društvenih mreža u politici, s naglaskom na kampanje koje su prethodnih godina vodili predsednički kandidati u SAD-u.

Međunarodni sajam knjiga počeo je 19. oktobra i trajaće do sutra.

https://www.tiktok.com/@alo_portal/video/7430087510375681286?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7262321764209395206

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading