Temu
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock


Kineska aplikacija za e-trgovinu, Temu, privukla je pažnju korisnika širom sveta, uključujući i Srbiju. Međutim, poslednjih vremena sve veći broj korisnika izražava nezadovoljstvo zbog marketinških trikova koje ova kompanija koristi. Mnogi se žale da su uslovi često nejasni, te se osećaju prevarenim.

Jedan od korisnika, Lazar, podelio je svoje iskustvo na društvenoj mreži TikTok, gde je opisao kako je bio "namagarčen" od strane aplikacije Temu. Naime, Lazar je dobio ponudu da okrene "točak sreće" i navodno osvoji vredan kredit od 27.000 dinara na njihovoj stranici nakon što kupi određeni broj proizvoda. Međutim, umesto očekivanog kredita, dobio je kupone za popust, što ga je razljutilo i naveo da se oseća prevarenim.

 

 


Ova situacija je samo jedan od primera na koji se korisnici žale, a kako je istaknuto u tekstu koji je objavio Kurir, Temu je počeo da ističe pojedinačnu cenu za proizvode koji se zapravo kupuju u paru, što dodatno iritira korisnike.

Nejasni uslovi i problematične marketinške strategije

Korisnici se sve više žale na nejasnoću uslova koje postavlja aplikacija Temu. Mnogi ističu da su dovedeni u zabludu i da se osećaju prevarenim zbog nedovoljno preciziranih informacija o promocijama i poklonima. Osim toga, istaknuto je i da kompanija koristi marketinške trikove poput isticanja pojedinačne cene za proizvode koji se zapravo prodaju u paru, što dodatno doprinosi nezadovoljstvu korisnika.

Nezadovoljstvo korisnika aplikacije Temu sve više dobija prostora na društvenim mrežama, gde se ljudi otvoreno izražavaju o problematičnim iskustvima sa ovom platformom. Mnogi dele svoje priče i upozoravaju druge korisnike na potencijalne zamke i nedostatke ove aplikacije za e-trgovinu.

 

 

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading