kupovina
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Upravo takav primer stiže iz Pančeva gde se gospođa zabrinula jer joj kasirka greškom nije otkucala jedan artikal.

Ona je postavila pitanje koje pokazuje da prave vrednosti nisu izgubljene, naprotiv.

- Juče mi kasirka u supermarketu nije otkucala jedan artikal, greškom. To sam primetila tek kasnije kod kuće. Htela bih da ga platim, ali već sledećeg dana prestaje da važi snižena cena. Da li neko zna šta da radim? Da li taj manjak plaćaju prodavačice? Da li bi ta kasirka imala problema ako odem i kažem da je pogrešila? Vrednost je oko 1.000 dinara, ne bih nikom da napravim problem - objasnila je.

Možda vrednost nije prevelika, ali tim pre je značaj onoga što želi još veći.

Mnogi su pohvalili što se uopšte raspituje, pojedini objasnili da će se manjak artikla videti pri popisu, te da deo pokrije osiguranje, ali ostali zaista moraju radnici.

Nije poznato šta je gospođa na kraju uradila i da li je ponovo otišla do radnje.

BONUS VIDEO:

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading