“Moja delatnost” - Najbrži izlaz iz oflajn poslovanja
U globalnom trendu digitalizacije, prema istraživanjima četvrtina srpskih firmi posluje bez veb-sajta. Kako vreme odmiče, uticaj internet oglašavanja na uspešnost poslovanja samo nastavlja da raste, kao i verovatnoća da firme bez digitalne strategije u potpunosti budu istisnute sa tržišta. Ukoliko je Vaša firma jedna od tih čije podatke potrošači ne mogu da pronađu na Google pretraživaču, vreme je da to promenite, jer najveća poslovna platforma u Srbiji, Moja delatnost, ruši sve izgovore zbog kojih ostajete oflajn.
Platforma kojom upravlja Digital Azut, marketinška kuća sa dugogošišnjim iskustvom u plasiranju firmi u internet etar, obezbediće svakom biznisu, čak i bez veb-sajta, vidljivost i laku dostupnost na Google pretraživaču, a time osigurati i priliv potrošača, jer u današnjem, modernom poslovanju, samo kada ste online, onda zaista i postojite.
U Digital Azut objašnjavaju da je u eri digitalizacije previse riskantno ostaviti poslovanje van mreže.
“Digitalna transformacija je neophodan element marketinga i savremenog poslovanja koje se danas ne može zamisliti bez interneta. Odluku o isključivo oflajn poslovanju, firme najčešće opravdavaju izgovorima nedostaka vremena, veština i znanja iz oblasti digitalnog marketinga, ili sredstava za izradu kvalitetnog veb-sajta. Međutim, nevidljivost na internetu uzima svoj danak, pa kompanije koje posluju samo oflajn ne mogu povećati obim poslovanja, jer široka publika ni ne zna da postoje, dok nove firme u startu imaju problem sa probojem na tržište. Činjenica da se do kontakta firmi za čije usluge ili proizvode ima zainteresovanih potrošača, ne može doći na internetu, predstavlja gubitak za poslovanje, a on će vremenom biti sve veći”, kažu iz Digital Azuta.
Na Google i bez web sajta. Da, moguće je!
Biti deo platforme Moja delatnost predstavlja najefikasnije i najbrže rešenje za firme koje nemaju sajt, jer svaka objava na ovom portalu predstavlja mini verziju internet stranice koja sadrži reprezentativan opis poslovanja, reference, vizuelni identitet i kontakt podatke firme. To potvrđuje da onlajn reklamiranje i uspešna optimizacija više nisu rezervisani samo za velike brendove, niti da biti dostupan na Google pretraživaču iziskuje ogromne troškove.
“Danas uz minimalna ulaganja firme koje su bile nevidljive na internetu mogu steći veći ugled i proširiti obim poslovanja, jer kada ste onlajn, za Vaše poslovanje ne postoje granice. Cilj je da Vas klijenti brzo i lako pronađu na pretraživaču, a naši marketing stručnjaci su upravo to obezbedili korisnicima platforme Moja delatnost. I to nije sve jer objave na portalu značajno podižu i posećenost već postojećim sajtovima mnogih kompanija. Međutim, u Digital Azutu znamo da i pored hiljada korisnika koji svakodnevno posećuju platformu Moja delatnost u potrazi za novim klijentima i partnerima, ne smemo izostaviti tradicionalni marketing kao strategiju oglašavanja, jer iako često zaboravljen taj vid oglašavanja je i dalje živ. Naši klijenti pored digitalnog prostora na platform, dobijaju i prostor u štampanom izdanju poslovnog imenika Moja delatnost, koji se ditribuira širom Srbije. Na taj način potencijalni korisnici će za proizvode i usluge firmi, pored interneta, saznati i na autobuskoj stanici, aerodromu, u čekaonicama raznih institucija i ustanova i drugim prometnim lokacijama, ali i u domaćinstvima, jer na kraju, poslovni imenik sadrži informacije bez kojih ne može nijedan dom”, naglasili su iz Digital Azuta.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)