čikago
Foto: Alo/Foto: PKS

Na Međunarodnom sajmu robnih marki PLMA u Čikagu, koji je ove godine okupio više od 1.800 izlagača iz skoro 60 zemalјa, 12 srpskih kompanija predstavilo je svoj bogat asortiman proizvoda. Sajam, održan od 17. do 19. novembra, bio je prilika za jačanje pozicije srpskih brendova na zahtevnom američkom tržištu.

Široka ponuda srpskih prehrambenih proizvoda, od smrznutog voća, preko džemova, voćnih namaza i sokova, sušenog voća, instant nudli i supa, rakije, konditorskih proizvoda, hrane za kućne lјubimce, proizvodi od tartufa, privukli su veliki broj posetilaca, poslovnih partnera, kao i predstavnika trgovinskih lanaca.

„Imali smo intenzivne sastanke sa distributerima, trgovcima na malo i veliko, pre svega iz maloprodajnih lanaca, prodavcima specijalizovane robe, predstavnicima onlajn trgovine, uvoznicima, konsultantima, stručnjacima za pakovanje i dizajn iz Severne Amerike i celoga sveta”, navodi”, navodi Zorana Delić iz Centra za organizaciju sajmova, manifestacija i događaja Privredne komore Srbije (PKS).

čikago

Foto: PKS

 

Na nacionalnom pavilјonu Srbije predstavile su se kompanije „Master Fruits“, Beograd, „ITN Group“, Beograd, „Agranela“, Valјevo, „Cold Pressok“, Beograd, „CG Foods Europe“, Ruma, „Mambikom Agrar“, Beograd, „ AS Group“, Brus, „Agropartner“, Lučani, „Tartufi SR“, Beograd, „M Pet“, Beograd, „BMN Malinas“, Arilјe, i „JAFFA“ Crvenka.

Promocija brendova!

Sajam robnih marki predstavlјa najveći događaj koji se bavi promocijom brendova u Severnoj Americi i održava se svake godine u Kongresnom centru Donald E. Stephens u Čikagu.

Ovogodišnja manifestacija odžana je pod sloganom „The store brands phenomenon”.

Zajedno sa autentičnim međunarodnim proizvodima, na sajmu su predstavlјene različite kategorije proizvoda, uklјučujući vino i žestoka pica, gotovi prehrambeni proizvodi, pića na bilјnoj bazi, sveži, smrznuti i rashlađeni proizvodi, organska hrana, kućna hemija i kozmetika, proizvodi za kućne lјubimce, proizvodi za domaćinstvo, farmaceutski proizvodi, vitamini i suplementi, papir i plastika.

Sajam je otvoren radnim doručkom za sve izlagače uz predavanje Dejva Rinalda (Dave Rinaldo) predsednika maloprodajnog lanca ALDI, sa posebnim osvrtom na teme kako trgovci i proizvođači mogu da utiču na značajan razvoj privatnih robnih marki.

čikago

Foto: PKS

 

Veoma popularan deo izložbenog prostora na sajmu PLMA je Idea Supermarket na kome se predstavlјaju najnoviji trendovi i inovacije, odabrani od strane stručnog žirija koji čine i predstavnici trgovinskih lanaca u SAD. U okviru ovog izložbenog prostora našli su se i proizvodi srpske kompanije JAFFA, kao najnoviji inovativni proizvod u grupi slanih grickalica (Mr. Nuts).

Brojke:

5.000 profesionalnih posetilaca

1.800 izlagača, 60 zemalja

„U poslednjih nekoliko godina, kompanija Jafa počela je da primenjuje strategiju stvaranja brendova koji izlaze iz standardnog portfolia a u svrhu približavanja potrošačima na određenim tržištima'', rekla je Marija Bakalić, menadžer razvoja ino-tržišta kompanije „Jaffa”. Bakalić je dodala i to da inovativnost njihovog proizvoda u potpunosti odgovara ukusu američkog potrošača, što doprinosi jačem pozicioniranju tog proizvoda na američkom tržištu.

Na sajmu su se predstavili izlagači iz  prehrambenog i neprehrambenog sektora, iz Evrope, Južne Amerike i Azije.

BONUS VIDEO 

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading