promo
Foto: Promo/Bačka Topola: Zsolt Kokrehel Foto Svilajnac: Aleksandra Petković

„Veoma smo ponosni na to što danas brojimo 77 prodavnica u Srbiji - poverenje koje nam pružaju naši potrošači konstantno od otvaranja prvih prodavnica motiviše nas da nastavimo da širimo našu mrežu. Tu smo da ostanemo, sa ciljem da što većem broju domaćinstava budemo pouzdan saveznik u kupovini“, rekla je Marija Kojčić iz Korportivnih komunikacija u kompaniji Lidl Srbija.

Nove Lidl prodavnice u Svilajncu i Bačkoj Topoli, donose potrošačima u ove dve opštine, pored specijalnih otvaračkih cena, i sniženja redovnih cena za veliki broj proizvoda. U skladu sa politikom kompanije da potrošačima ponudi pažljivo odabrani asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, kompanija Lidl Srbija je u decembru, u svim svojim prodavnicama snizila redovne cene za proizvode u različitim kategorijama – od osnovnih životnih namirnica, mlečnih proizvoda, pića, kozmetike i hemijskih proizvoda. Takođe, u susret predstojećim praznicima, Lidl je pripremio raznovrstan izbor Favorina i Deluxe proizvoda, idealnih za novogodišnju trpezu.

Otvaranjem novih prodavnica, Lidlov radni kolektiv proširio se za 40 zaposlenih, koje očekuju brojni benefiti i konkurentni uslovi rada, poput plaćenog svakog minuta rada, privatnog zdravstvenog osiguranja pod jednakim uslovima za sve zaposlene i petodnevne radne nedelje. Takođe, novozaposleni će imati priliku da u svojoj prvoj godini rada dobiju i 13. platu kroz dve rate, nakon šest meseci, a zatim nakon godinu dana rada po 50% zarade.

promo

Bačka Topola: Zsolt Kokrehel Foto Svilajnac: Aleksandra Petković

 

O Lidlu

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnice u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već četvrtu godinu zaredom.  Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.    

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading