Greškom kupio dva bojlera, evo šta su mu rekli u prodavnici!

Kurir | vesti 2017-02-02 23:14:05 2017-02-02 23:14:05

Prodavac u Srbiji nema obavezu da vam vrati novac ili omogući zamenu ako želite da vratite proizvod koji niste ni otvorili!

Greškom kupio dva bojlera, evo šta su mu rekli u prodavnici!

Kostadin Kamenov

Zakon o potrošačima je na strani prodavaca, piše Kurir.

Zbog svega ovoga neprijatno iznenađenje doživeo je Beograđanin koji je pre nekoliko dana kupio bojler. Istina, prvo iznenađenje bilo je kada je shvatio da je i njegova supruga kupila bojler. Sličan.

Naravno, pozvao je prodavnicu jedne velike domaće trgovisnke kuće, da bi pitao kada može da vrati bojler ili ga zameni za nešto drugo, ali su mu poručili da je to nemoguće.

U našim zakonima ne postoji obaveza vraćanja kupljenog proizvoda.

- Sve je to na prodavcu, i na Zapadu i u Srbiji. Ima slučajeva da prodavci i u našoj zemlji dozvoljavaju zamenu, ali daleko od toga da je to praksa kao u EU, gde na računu piše da može da se zameni u roku od nekoliko dana. Naši prodavci se ponašaju po principu samo da uzmemo pare, kaže Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije.

U Ministarstvu trgovine potvrđuju da prodavac nema obavezu da vrati novac kupcu, ali to može da uradi u skladu sa svojom poslovnom politikom.

Expand player
Pogledajte više