Saobraćaj, vozači,
Alo!/Vladimir Marković
Saobraćaj, vozači,

Alo!/Vladimir Marković

Saobraćaj, vozači, , Foto: Alo!/Vladimir Marković

Prljavim minibus vozilima koja prokišnjavaju, gde su sedišta pocepana i u kojima ne rade ni grejanje ni hlađenje, došao je kraj.

Posl brojnih žalbi putnika, Sekretarijat za javni prevoz "pritisnuo" je prevoznike. Naime, pred odbornicima Skupštine grada u utorak će se naći rešenje o davanju saglasnosti na konačni nacrt aneksa ugovora o javno-privatnom partnerstvu u obavljanju javnog prevoza putnika na minibus ekspres linijama.

Na zahtev Grada menja se ovaj ugovor potpisan sa Konzorcijumom koga čine "Banbus" d.o.o. i "Transprodukt" d.o.o. Novim ugovorom predviđena je kontrola vozila po nalogu Sekretarijata u garaži prevoznika, ali i za vreme rada vozila, kao i postupanje komisije i prevoznika u slučaju da se utvrde nepravilnosti.

Privatnici će ubuduće morati da prodaju papirne karte u slučaju kvara opreme za prodaju karata u vozilu, ali koje je prethodno odobrio Sekretarijat.

Izmenom ugovora definišu se i nove kazne. Tako će prevoznici biti kažnjeni za svaki polazak koji je obavljen vozilom koje nema odobrenje Sekretarijata, i ako ne poštuju red vožnje. Ako ne prijave kvar na vozačkom kompjuteru u roku od 12 sati, i ako taj problem ne otklone u roku od 48 sati.

Podsećamo, prema odredbama koncesije, ugovorom je bilo predviđeno da maksimalna starost vozila ne sme da pređe 10 godina u bilo kom momentu trajanja ugovora. Da je prevoznik u obavezi da, osim novih 67 minibusa, obezbedi i servisna vozila, kao i vozače.

IZGLED KARTE

Papirna karta ubuduće će morati na sebi da ima odštampan broj vozila i linije, datum i vreme, broj karte, broj vozačke kartice, broj stajališta, naziv stajališta gde je putnik ušao i iznos za plaćanje.