Srbima uvaljuju lažnu "koka-kolu"!
Na srpskom tržištu prodaje se „koka-kola“ u falš flašicama!
Najpopularniji gazirani napitak natočen je u flašice „švepsa“, ali ima etiketu i čep „koka-kole“. „Koka-Kola HBC Srbija“, koja proizvodi i puni to piće, tvrdi da sporni proizvod nije izašao iz njihove fabrike, dok distributer lopticu vraća u dvorište proizvođača, pa se postavlja pitanje šta to piju Srbi.
Redakciji „Alo!“ obratio se vlasnik jedne šabačke kafane, jer je u gajbi „koka-kole“ u staklenoj ambalaži među 24 flašice našao jednu koja odudara od ostalih.
- Redovno se snabdevam od veleprodaje „Frutti“ i do sada zaista nisam imao nikakvih problema. Kupio sam celu gajbu, kao i obično. Tek kada sam krenuo da poslužim gosta koji je naručio „koka-kolu“, primetio sam da je boca drugačija. Etiketa i čep su bili identični onima na „koka-koli“, boja napitka takođe ni po čemu nije odudarala, međutim, boca je bila glatka, nije imala onaj prepoznatljivi reljef. Tek kad sam se bolje zagledao, video sam da je na flašici otisnut znak i naziv „švepsa“ - kaže naš sagovornik, koji ne može čudom da se načudi da se neko sprda sa najpoznatijim svetskim brendom, koji pritom ima prepoznatljivu i originalnu ambalažu, i da misli da će to sve ostati neprimećeno.
Da sa spornom flašicom nemaju ništa, tvrde i distributer „Frutti“ i kompanija „Koka-Kola HBC Srbija“.
Pročitajte još:
- Mi vršimo distribuciju različitih pića, među kojima je i „koka-kola“. Tačno je da se bavimo i proizvodnjom pojedinih gaziranih napitaka, ali sa ovim u flašici „švepsa“ nemamo nikakve veze - rečeno je kratko za „Alo!“ u firmi „Frutti“.
I u kompaniji „Koka-Kola HBC Srbija“ kažu da sporni proizvod nisu plasirali na tržište.
- Kompanija „Koka-Kola HBC Srbija“ već pola veka proizvodi i pakuje proizvode u skladu sa lokalnim zakonom i propisima, kao i strogim „Koka-Kola“ globalnim standardima kvaliteta. Slika boce koja se nalazi u prilogu vašeg imejla zasigurno nije proizvod koji je kao takav plasiran na tržište od strane „Koka-Kola HBC Srbija“ - naveli su oni.
Tradicija duga jedan vek
Čuvenu „koka-kola“ kontur bocu, poznata kompanija pustila je u promet pre jednog veka, a reč je o flaši koju je dizajnirao Erl R. Din. Naime, kompanija „Koka-Kola“ je 1915. pokrenula takmičenje među svojim dobavljačima boca za stvaranje nove, koja bi se razlikovala od ostalih flaša. Oni su želeli flašu koju će ljudi prepoznavati u mraku, kao i da ukoliko se polomi, osoba može tačno da kaže o kojoj boci se radi. Nakon što je Din pobedio na takmičenju, kontur boca je postala standard za tu kompaniju.