Nema više čekanja na šalteru u PIO fondu, uvedena važna promena! Veliko olakšanje (FOTO)

Alo.rs/M.Š | vesti 2021-02-13 19:08:00 2021-02-13 19:08:00

U skladu sa epidemiološkim propisima, a u želju da neohodnu proceduru korisnik PIO fonda završi bezbedno i u što kraćem periodu, pomenuta ustanova otvorila je "e-Šalter".

Petar Marković

Kako bi izbegli stvaranje redova, ali i efikasno nastavili sa radom PIO fond je pokrenuo moderan sistem rada, za čiju upotrebu ne treba da izdvojite previše vremena, ali ni truda.

Sve što vam je potrebno je pristup Internetu i pametni uređaj.

Kako navode e-Šalteru se može pristupiti preko Portala e-Uprave republike Srbije, preko sajta Fonda PIO ili diretno preko adrese e-Šaltera, www.esalter.pio.rs/ .

Kako radi e-Šalter?

Kada stranka pristupi e-Šalteru, neophodno je da se prvo saglasi sa uslovima korišćenja. Zatim, potrebno je da izabere nadležnu organizacionu jedinicu kojoj upućuje zahtev, kao i vrstu zahteva koji podnosi.

Stranka ima opciju da preuzme obrazac zahteva, koji se inače nalazi na sajtu Fonda, da ga odštampa , popuni, skenira ili da ga popuni elektronski, digitalno potpiše i pošalje ga zajendo sa sakeniranim prilozima dokaza koje uz zahtev dostavlja.

Potom potvrđuje slanje i šalje zahtev. 

Nakon slanja zahteva, stranka dobija ID broj podnetog zahteva sa obaveštenjem da je zahtev primljen u kojoj organizacionoj jedinici i u koje vreme.

Službenik u filijali koji radi na prijemu zahteva pristupa portalu i ima uvid u sve zahteve koji su podneti tog dana. Hronološki ih zavodi, a zatim i fizički u opštoj pisarnici. Nakon zavođenja, formira se predmet koji referent dalje obrađuje.

Zahtevi se mogu predati i ako nisu potpisani na klasičan način i skenirani.

Pročitajte još:

 

Expand player
Pogledajte više