Dobijaju samo odgovor od automata i tada shvataju da su žrtve podmukle prevare kakva još nije viđena na ovim prostorima!
Oglas i cena se iznenada menjaju

Alo!/Ana Paunković
Jedan sugrađanin proživeo je situaciju u kojoj se osetio prevarenim pa ja na sve načine pokušao da dođe do adekvatnog odgovora i zakonskih instrukcija!
Naime, on je preko jednog sajta poručio opremu za kućni trening, međutim nije sve ispalo kako je planirao.
Pročitajte još ekonomskih tema:
- Preko jednog poznatog sajta sam naručio opremu za kućne treninge. Dobio sam poruku da je narudžbina prihvaćena i istaknuti su čak i rokovi isporuke. Pokušavao sam da kontaktiram s njima, jer sam želeo da dogovorim detalje isporuke, jer nisam bio siguran da li ću u to vreme biti na putu, ali mi se niko nije javio.
Shvatio sam da je reč o automatskom odgovoru, ali bez obzira na to, za mene, kao kupca, narudžbina je stvarna. Nekoliko dana kasnije stigla je poruka da robe nema na stanju, a promenjen je i opis na oglasu, kao i cena.
Video sam u komentarima da nisam jedini koji se suočio s ovim problemom, pa me interesuje šta da radim i da li je trgovac na bilo koji način prekršio zakon - napisao je on.
Ubrzo je stigao odgovor iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS):
- Ako trgovac ne ispoštuje ugovornu obavezu u pogledu isporuke robe, ugovor se raskida automatski i, u tom slučaju, trgovac je dužan da potrošaču vrati novac u roku od tri dana.
Bonus video: Vučić o Beogradu na vodi, kako je san postao stvarnost.